האישום נגד איתי בן-דרור: 70 דקירות בילדה, 67 בילדים האחרים

כתב האישום שהוגש נגד האב הנאשם ברצח שלושת ילדיו מגולל בלשון קרה ומזעזעת כיצד כיסה את פני ילדיו במגבת ודקר כל אחד מהם בחזה עשרות פעמים ■ העונש המירבי הצפוי לבן-דרור: 3 מאסרי עולם

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום נגד איתי בן-דרור, בן 38, מנתניה, באשמת רצח שלושת ילדיו. העונש המירבי הצפוי לבן-דרור הוא 3 מאסרי עולם רצופים.

על-פי כתב האישום, גמל הנאשם בליבו לגרום למותם של ילדיו הקטינים - ולשם כך רכש סכינים מיוחדים, אגר כמות גדולה של כדורי הרגעה ואף כתב מכתבים הנחזים להיות מכתבי התאבדות. הנאשם ריסק כדור שינה למשקאותיהם של ילדיו ודקר אותם עשרות דקירות בשנתם. בן-דרור מואשם בשלושה מקרים של רצח בכוונה תחילה.

"בראשית חודש יולי 2010, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותם של ילדיו הקטינים, כאשר ישהו עימו בסוף השבוע הואיל ובמועד זה חל יום הולדתה של אימם, לילך והנאשם ביקש במעשה זה לנקום בה", נכתב בכתב האישום. "ביום מעשה הרצח, סמוך לאחר 19:30 הגיע הנאשם עם ילדיו, עומר, אור ורוני, לדירה. עת הורידו הילדים בגדים והתארגנו לשינה, ריסק הנאשם כדור מסוג בונדורמין לכל אחד מהם ושם אותו בכוס עם שתייה מסוג אייס תה. הילדים שתו מעט והלכו לישון ואילו הנאשם שתה שני בקבוקי בירה. עומר ואור נרדמו כל אחד על מזרון בחדרם המשותף ואילו רוני נרדמה על המזרון בחדרו של הנאשם".

נעץ את הסכין בביטנה של ביתו 70 פעמים

בהמשך, מתאר כתב האישום, בלשון קרה ומזעזעת, כיצד רצח בן-דרור את ילדיו: "סמוך לאחר מכן, בדק הנאשם באינטרנט לצורך ביצוע הרצח, היכן מיקום כלי הדם הראשיים בגוף האדם, על מנת שדקירותיו יביאו למותם של הילדים במהירות. סמוך לשעה 22:45 הוא נטל את הסכין ונכנס לחדר בו לנו עומר ואור. בן-דרור סגר את התריסים, נטל מגבת, כיסה את פניו של אור ודקר אותו בבית החזה ובבטן כ-29 דקירות. אור ניסה מתוך שינה להתגונן וכך נגרם לו גם חתך בשורש כף יד ימנית. בסיום וידא הנאשם כי אין לאור דופק".

לאחר מכן, הלך הנאשם לשירותים, נטל משם מגבת נוספת, שב לחדר וכיסה את פניו של עומר במגבת. "הנאשם דקר את עומר בסכין כ- 38 פצעי דקירה בחזה וכ-16 פצעי דקירה בבטן. עומר ניסה להתגונן מתוך שינה ובכך נגרם לו גם פצע דקירה בשוק השמאלית. אחר כך שטף את הסכין בשירותים והמשיך לחדרו, שם ישנה רוני. הוא כיסה את פניה של רוני במגבת ודקר אותה בסכין כ-70 דקירות בבית החזה ובבטן. רוני ניסתה מתוך שינה להתנגד למעשיו של הנאשם, הזיזה ראשה מצד לצד וכך נגרם לה גם פצע חתך באמה השמאלית.

בהמשך, מתאר כתב האישום כיצד נטל בן-דרור את גופותיהם של אור ועומר והניחם על המזרון ליד גופתה של רוני. "הנאשם כיסה את גופות הילדים בסדין ואילו את המגבות שכיסו את פניהם של המנוחים אסף ושם בשקית בחדר הכביסה. לאחר מכן, סמוך לשעה 2:00 שתה הנאשם בירה וויסקי וחתך את פרקי ידיו".

כתב האישום ובקשת מעצרו עד תום ההליכים הוגשו על-ידי עו"ד תמי זנגו-גרשון מפרקליטות מחוז מרכז.