די מדיקל מטפסת בבורסה: הסכם לייצור ואספקה של מוצריה

עפ"י ההסכם, החברה הבת של United Plastics Group Inc, הסכימה לספק לחברת הביומד בניהולו של אפרי ארגמן את המוצרים כספק לא בלעדי, ודי מדיקל התחייבה לרכוש כמויות מינימום

מניית חברת הביומד די מדיקל , בניהולו של אפרי ארגמן, מטפסת בפתיחת המסחר בבורסה בת"א בכ-3.4% נכון לכתיבת שורות אלה. החברה הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם סופי עם חברה בת של United Plastics Group Inc, לייצור ואספקה של מוצרי די מדיקל.

עפ"י ההסכם, UPG תייצר ותספק את הרכיבים המתכלים של המשאבה הרב פעמית "עדי" מתוצרת די מדיקל, סטי האינפוזיה הגנריים ומשאבת האינסולין החד פעמית, כאשר זו תהיה מוכנה לייצור. UPG הסכימה לספק לדי מדיקל את המוצרים, כספק לא בלעדי, ודי מדיקל התחייבה לרכוש כמויות מינימום של מוצרים. ההסכם הינו לתקופה של 3 שנים, כאשר ל-UPG יש את האופציה להאריך את החוזה לתקופה נוספת של שנתיים.

די מדיקל מפתחת מכשור רפואי לתחום הסוכרת. היא פועלת בתחום באמצעות החברות-הבנות שלה: נילימדיקס (94.2%), אשר פיתחה משאבה למתן אינסולין; ג'י-סנס (92%), שמפתחת מכשיר למדידה רציפה של גלוקוז; מדקס-סט (90.1%), שמפתחת רכיבים למשאבת האינסולין; וסינדולור (באמצעות החזקה של 58.2% בנקסט-ג'ן), שמפתחת מזרק ללא כאב.

UPG הינה יצרנית משנה של רכיבים שונים מתחום הציוד הרפואי, מוצרי צריכה, תעשיית הרכב והאלקטרוניקה.

די מדיקל מאמינה כי על ידי העברת הייצור למפעל של UPG בסין, תוכל החברה להגדיל באופן משמעותי את כמויות הייצור ולהוזיל את עלות הייצור ליחידה. המנכ"ל אפרי ארגמן ציין כי "החברה מתחילה להשתמש בפירות ההנפקה. אנו מעריכים כי הכסף שגייסנו יאפשר לנו להגשים את התוכנית העסקית על ידי הגדלת כמויות הייצור, הוזלת עלויות הייצור ובסופו של דבר, הגדלת נפח המכירות".