תשלובת ויטה פרי הגליל משקיעה 6 מיליון שקל במיתוג מחדש

המהלך כולל בין היתר לוגו חדש ואריזות חדשות וכן פיתוח של מתכונים המודפסים על האריזות

תשלובת ויטה פרי הגליל השיקה הבוקר (ד') מחדש את המותג פרי הגליל, עם אסטרטגיה חדשה ושפה חזותית חדשה.

סך התקציב שהושקע בתהליך כולו, שארך כ-10 חודשים, עומד על כ-6 מיליון שקל.

המהלך כולל בין היתר לוגו חדש ואריזות חדשות (הן לשימורים והן לקפואים) וכן פיתוח של מתכונים המודפסים על גבי האריזות.

המותג פרי הגליל הוא בבעלותה של תשלובת ויטה פרי הגליל (החדשה), שנרכשה לפני כשנה וחצי על-ידי בעלי חצי חינם, ובראשה עומד היו"ר והמנכ"ל, אושיק אפרים. התשלובת מחזיקה גם במותגים: ויטה, קפולסקי ועגבניות טל (של מפעל מילוז).