אפלאייד מטריאלס עקפה הציפיות ועברה לרווח של 123 מ' ד'

גם בשורה העליונה עקפה יצרנית הטכנולוגיה לתעשיית השבבים את הציפיות עם הכנסות שהסתכמו ב-2.52 מיליארד דולר, זינוק של 123% לעומת הכנסותיה ברבעון המקביל

חברת אפלייד מאטריילס דיווחה בסיום המסחר על מעבר לרווח ברבעון הפיסקאלי השלישי, שהסתכם ב-123 מיליון דולר או 9 סנט למניה לעומת הפסד של 55 מיליון דולר או 4 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

בניטרול סעיפים חד פעמיים דיווחה החברה על רווח של 29 סנט למניה, גבוה מהציפיות בשוק שהיו לרווח של 25 סנט למניה. נציין כי תוצאות אלו עקפו גם את הטווח העליות של תחזית החברה ב-3 סנט.

הכנסות החברה הסתכמו ב-2.52 מיליארד דולר, זינוק של 123% לעומת הכנסותיה ברבעון המקביל שהסתכמו ב-1.13 מיליארד דולר. גם בשורה העליונה עקפה יצרנית המערכות הטכנולוגיות המיועדות לתעשיית השבבים את הציפיות שהיו ל-2.35 מיליארד דולר.

"לאפלייד היו תוצאות חזקות בתחומי הסמיקונדקטור והפאנלים הסולאריים ואנו מצפים כעת כי מכירות קבוצת מערכות הסילקון תעלה ביותר מ-160% לעומת המכירות שנרשמו בשנת 2009" אמר מייק ספלינטר, יו"ר ומנכ"ל החברה שציין גם כי "במהלך הרבעון, נקטנו בפעולות שמיקדו את פעילותנו בתחום האנרגיה והפתרונות הסביבתיים, בוא אנו רואים את ההזדמנות הגדולה ביותר שתחזק את תחזיותיה הפיננסיות של החברה".