המשקיע הסיני מוותר על ליברפול? לא בטוח

קני הואנג הודיע שהוא יורד מרכישת המועדון, כנראה בגלל חוסר הנכונות של הנהלת הקבוצה לקבוע תאריך יעד להשלמת העסקה; ראשי ליברפול עדיין אופטימיים: "זו טקטיקת משא ומתן"

קני הואנג, איש העסקים הסיני שהיה אחד הפייבוריטים לרכוש את ליברפול מידיהם של האמריקנים ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, החליט בסוף השבוע להסיר את מועמדותו.

"בחודשים האחרונים למדנו שלליברפול יש מקום מיוחד בליבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם", נכתב בהודעה רשמית מטעם הואנג. "הכנו תוכנית למימון העסק הזה, להזרמת הון עבור בניית אצטדיון חדש ושחקנים. האסטרטגיה שלנו היתה להרחיב את מעגל האוהדים של המועדון באסיה. צר לנו שלא תהיה לנו ההזדמנות לממש אותה בליברפול".

על-פי דיווחים בתקשורת האנגלית היום (א'), הסיבה העיקרית לביטול ההצעה הסינית היא חוסר הנכונות של הואנג להמתין עד שראשי ליברפול יקבלו החלטה. "הטלגרף" מפרסם כי הואנג לא אהב את את העובדה שראשי ליברפול לא הסכימו לקבוע "תאריך יעד כללי" להשלמת העסקה.

בנוסף, הסיני התאכזב מהעובדה שמרטין ברוטון, יו"ר המועדון, הודיע כי ליברפול שומרת לעצמה זכות לקבל הצעה ממשקיעים אחרים ברגע האחרון, אפילו אם עסקה מול משקיע קיים כבר תהיה מסוכמת.

עם זאת, בהנהלת ליברפול נשמעים קולות הטוענים שהואנג עדיין נמצא בתמונת הרכישה. על-פי "הגרדיאן", בהנהלה אומרים כי מדובר בטקטיקת משא ומתן של הואנג, שעשוי לחזור לשולחן הדיונים בקרוב.