הפתעה: "חדשות השבת" של ערוץ 2 במקום החמישי בטבלת הרייטינג

‎תוכניות "כוכב נולד" של קשת מובילות השבוע את הטבלה, אם כי שומרות על הצלחה מתונה לקראת הגמר

מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 מזנקת אל המקום החמישי בטבלת הרייטינג השבועית, והיא אולי ההפתעה הגדולה של השבוע האחרון. התוכנית, בהגשתו של דני קושמרו, מביאה רייטינג של 20.2% ומשלימה נוכחות של שני משדרים לחברת החדשות בצמרת הצפייה השבועית, כשהמהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 מגיעה ל-18.2% צפייה.

לשם השוואה, בחדשות ערוץ 10 מייצרת מהדורת השבת רייטינג של 6.9% בלבד, וממוצע השבוע של המהדורה המרכזית עומד על 10.1%.

גם השבוע ממשיכה זכיינית ערוץ 2 קשת לשלוט בטבלה. תוכניות "כוכב נולד" אמורות להגיע כבר לשלב הזינוק, אך עדיין שומרות על הצלחה מתונה בלבד. על-פי המסתמן בשלבים אלה, הגמר שיערך בשבוע הבא לא צפוי לספק שיאי רייטינג. שתי התוכניות המשודרות השבוע אינן מצליחות לחצות את 25% הצפייה, אולם נקודת השיא של השבוע בתוכנית מגיעה ביום חמישי, עם רייטינג של 27.7% ל"דו-קרב" בין אדר גולד לאוהד שרגאי.

תוכניות בולטות נוספות של קשת הן "מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי, שמספקת עונה מוצלחת ומביאה רייטינג של 23.3%; ו"מונית הכסף", שממשיכה לעמוד בציפיות עם רייטינג של 22.6%. "נראה אותך", שמשודרת בימי השישי הקיציים - משבצת קשה במיוחד - משיגה רייטינג של 17.7%.

פרק הסיום של "החיים זה לא הכל" לעונה זו מביא לרשת מקום נאה במרכז העשירייה הראשונה עם רייטינג של 19.9%; ואילו "אחד נגד 100" ו"צחוק מעבודה" משפרות ביצועים וחוצות את רף ה-17%, שאותו התקשו לחצות בשבוע שעבר. עם זאת, "קצר משפחתי" ו"אחד העם 101", מוסיפות לדשדש - הראשונה עם רייטינג של 11.3% בלבד, ואילו השנייה רק עם 16.8%.

"הישרדות" של ערוץ 10, שגם מתקרבת לקראת הגמר שישודר בשבוע הבא, נמצאת ברגרסיה - רייטינג של 12.9% לפרק של יום רביעי, ופחות מ-10% ללקט של יום שלישי שעסק ב"וילת המושבעים".

22
 22