שת"פ לאנ-טריג: הטכנולוגיה שלה תשולב במחשב הלוח של HTC

המוצר אמור להתחרות עם ה-iPad של אפל, אבל טרם ברור איזו חברה גדולה תקנה אותו

חברת הטכנולוגיה אן-טריג חתמה לאחרונה על הסכם לתכנון (Design Win) עם יצרנית הסלולר ומחשבי הלוח (PAD) הטיוואנית HTC. לפי ההסכם, במחשב הלוח החדש ש-HTC מפתחת, תשולב הטכנולוגיה של החברה הישראלית. מחשב זה אמור להתחרות באטרקציה האחרונה של אפל, ה-iPad.

מטעם מי תהיה התחרות? בשלב זה לא ברור מי מהחברות הגדולות יקנו את המוצר החדש, שכן HTC לא פרסמה עבור מי היא מפתחת ואם היא חתמה על הסכמים לייצורו. מקורבים לחברה טוענים כי מדובר בהישג נאה, אך הוא עדיין נמצא בשלבים הראשונים למימושו. לדבריהם, יידרשו עוד מספר חודשים עד שיתבהר אם ההסכם הנוכחי יביא לאנ-טריג הכנסות נאות, או שמא יגווע עוד לפני הכניסה לשלב הייצור.

לפי פרסומים שונים, גוגל ומיקרוסופט נמצאות בשלבים שונים של פיתוח מוצר, שינסה להתחרות בהצלחה האדירה של ה-iPad, אך לא ברור כרגע מי מהם יהיו אלה שייצרו עבורם את מחשבי הלוח. גם אנ-טריג עצמה נמצאת בשלב הפיתוח ועוד לא הגיעה לשלב ההשקה או הייצור.

אנ-טריג, היא אחת מחברות הטכנולוגיה המבטיחות בישראל. מאז הוקמה בשנת 1999, היא גייסה כ-70 מיליון דולר. החברה מפתחת ומייצרת מערכות מולטי-טאץ' למסכי מחשבים אישיים. הטכנולוגיה שלה מאפשרת להפעיל את המחשב במגע כל האצבעות על המסך. בנוסף, החברה מפתחת עט שמפעיל את המחשב באמצעות מגע במסך.

אנ-טריג, אותה מנהל עמיחי בן דוד, מעסיקה כ-150 עובדים ובחודשים האחרונים היא מנסה לגייס עוד 30 מיליון דולר, שנחוצים לה להגברת הצמיחה. בנוסף, החברה נערכת להנפקה ראשונה בארה"ב, שככל הנראה לא תתרחש השנה.