בכורה עולמית לפורמט הישראלי "הפריים": ישודר בחודש הבא בספרד

תוכנית הריאליטי, שפותחה ע"י "יולי-אוגוסט הפקות" ונמכרה ע"י "ארמוזה פורמטס" ל-19 מדינות, עולה לראשונה לשידור בחודש הבא ברשת הטלוויזיה השנייה בגודלה בספרד, אנטנה 3

בכורה עולמית לפורמט הטלוויזיה הישראלי "הפריים" (THE FRAME). תוכנית הריאליטי, שפותחה על-ידי חברת "יולי-אוגוסט הפקות" ונמכרה על-ידי "ארמוזה פורמטס" ל-19 מדינות שונות, עולה לראשונה לשידור בחודש הבא ברשת הטלוויזיה השנייה בגודלה בספרד, אנטנה 3.

פורמט הריאליטי החדשני זכה להצלחה עצומה בפסטיבל הטלוויזיה מיפ באפריל האחרון.

ב"פריים" מתמודדים זה מול זה 8 זוגות מתוך הדירות שלהם בכל מקום ברחבי המדינה. החוק הבסיסי של הפורמט הוא שגבולות הפריים - המסגרת - קובעים את הגבולות הפיזיים של המתמודדים. אם אתה יוצא מהפריים - אתה יוצא מהמשחק. בכדי לשרוד את שלבי התוכנית, על המתמודדים להתחרות במשימות שונות ולזכות באהדת הקהל.

התוכנית משודרת באינטרנט 24 שעות ביממה, ודירוג המתמודדים נקבע על-פי זמן הצפייה האמיתי שהגולשים הקדישו לכל אחד מהזוגות. בסוף כל שבוע מתמודדים הזוגות שזכו לזמן הצפייה הנמוך ביותר במשימה שבסופה אחד מהם יודח.

בפורמט, שיצרו ליסה שילוח, עמית סטרטינר וליאור מאירי, משולבת טכנולוגיית אינטרנט שפותחה על-ידי חברת TeeWe. את הפורמט מפיצה כאמור חברת "ארמוזה פורמטס".

מנכ"ל ובעלי "ארמוזה פורמטס", אבי ארמוזה, מסר כי "במשך זמן רב חיפשו גופים משדרים בעולם את הדבר הגדול הבא, ואנו מאמינים ש'הפריים' הוא בדיוק זה - פורמט פריים-טיים גדול שמשלב באופן חדשני את כל הפלטפורמות. אנו שמחים שחברת ההפצה שבנינו מאפשרת ליוצרים הישראלים נגישות לגופי שידור בינלאומיים עוד לפני שהתוכנית עלתה לשידור בארץ".

ליסה שילוח, מבעלי "חברת יולי-אוגוסט הפקות" מסרה: "אני שמחה שהפורמט שפיתחנו זוכה להכרה בינלאומית, ומקווה שההכרה הזו תפתח דלתות לפורמטים נוספים שיפותחו פה בעתיד. תעשיית הטלוויזיה הישראלית היא תעשייה פורה ויצירתית, דבר שבלט מאוד בשווקי הטלוויזיה הבינלאומיים בשנה האחרונה, ואין סיבה שלא נהפוך למדינה שמייצאת פורמטים טלוויזיוניים מקוריים בהיקף נרחב".