אנחנו על המפה: כלי לתכנון מסלולי טיול על גבי מפה אינטראקטיבית

אתר Tripline הוא כלי המתאים לאנשים שמרבים לטייל בעולם ■ וגם: אפליקציה שמאפשרת לשלוח הודעות לעצמך, שיתקבלו במועד ובזמן שקבעת מראש

1. מפה תיירותית

אתר Tripline הוא כלי המתאים לאנשים שמרבים לטייל בעולם, שכן באמצעותו ניתן בקלות לתכנן מסלול מראש, על גבי מפה אינטראקטיבית, או להכין מפה ויזואלית לאחר שחוזרים מהטיול. על גבי המפה הוויזואלית ניתן להוסיף תמונות רלוונטיות בכל נקודת ציון, ואף ציוצים מבוססי מיקום או עדכונים שעשיתם מאותו מקום באמצעות טוויטר או Foursquare. מעל הכל, Tripline מאפשר גם לשתף מסלולי טיול עם אחרים, למצוא מסלולים מומלצים ולגלות אלו פעילויות ניתן לעשות בכל מיני מקומות בעולם.

2. חוויית וידיאו

אפליקציית פייסבוק חדשה (app.facebook.com/chatrounds) של הסטארט-אפ הישראלי Rounds, המציעה למשתמשי פייסבוק פלטפורמה לתקשורת בווידיאו, שסביבה ניתן לנהל שיחה, לשחק ביחד במשחקי אונליין, לשתף תמונות וקטעי וידיאו ואף לתת אחד לשני מתנות וירטואליות. על מנת לבצע פעולות שונות באפליקציה, כמו לשלוח מתנות לחברים, יש לשלם בכסף וירטואלי, אותו ניתן להשיג על בסיס אינטראקציה ורמת הפעילות של המשתמש.

בעתיד מתכננים היזמים להציע חלק מהפיצ'רים תמורת תשלום. בדומה למוצר הראשי שמפתחת החברה, גם אפליקציה זו מתבססת על ממשק API פתוח, כך שמפתחים יכולים לבנות סביב האפליקציה שירותים מתממשקים נוספים. אפליקציית וידיאו ישראלית אחרת שהושקה בפייסבוק - VideoChats, מציעה אף היא ממשק וידיאו צ'ט אטרקטיבי.

3. בחזרה לעתיד

האפליקציה HiFutureMe מיועדת לאנשים שסובלים מחוסר בזמן ובמקביל מריבוי מטלות, או לאלה שפשוט נוטים לשכוח דברים ללא סיבה מיוחדת. למעשה, האפליקציה מציעה שירות בסיסי למדי, אך מאוד שימושי - את היכולת לשלוח הודעות לעצמך, שיתקבלו במועד ובזמן שקבעת מראש. לדוגמה, ניתן להגדיר תזכורת ליום הולדת של חבר שתיערך בעוד חודש, וכשהמועד המיוחל יגיע, לקבל הודעת טקסט שמתזכרת את המשתמש. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם.

4. הדבק של התוכן

GetGlue היא אפליקציית iPhone (אייפון) ואנדרואיד המגדירה את עצמה כרשת חברתית-בידורית, ומתבססת על טרנד השירותים מבוססי המיקום, כדוגמת Foursquare. אולם, בניגוד לשירותים אחרים שמאפשרים למשתמשים לעדכן איפה הם נמצאים פיזית באותו הרגע, GetGlue מציעה למשתמשים פלטפורמה לעדכון, שיתוף ומתן המלצות סביב תכני מדיה, כגון תוכניות טלוויזיה בהן צופה המשתמש, סרטי קולנוע, ספרים אהובים, משחקי מחשב ואף מוזיקה. במקביל לעדכונים, משתמשים מתוגמלים בנקודות ועיטורים, בהתאם למידת הפעילות שלהם. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם. אפליקציה אחרת שכבר מציעה שיתוף בתכני טלוויזיה היא Miso, אותה סיקרנו במדור בעבר.

5. מצעד הפזמונים

מי שאוהב להתעדכן בקטעי הווידיאו הכי ויראליים ייהנה מהפיצ'ר שהושק באתר יו-טיוב - YouTube Charts. הפיצ'ר החדש מאפשר לגלות מהם קטעי הווידיאו הכי טרנדיים באותו יום, שבוע או חודש, לצד קטעי הווידיאו שזכו להכי הרבה צפיות. כן ניתן לגלות מהם קטעי הווידיאו שצברו הכי הרבה לייקים ממשתמשים רשומים. יש לכם עוד הצעות לדירוגים? ביו-טיוב מחכים לפניות שלכם על מנת לשפר את הפיצ'ר.