באלביט מערכות מכחישים הפרסומים: לא פוטרו עובדים בחברה

החברה מכחישה הפרסומים לגבי פיטורי 100 עובדים בחטיבת המל"טים, ומסרה כי מדובר בניוד עובדים בין מחלקות - "דבר שבשגרה שאנחנו נמשיך לעודד"

בחברת אלביט מערכות בניהולו של יוסי אקרמן מכחישים הבוקר (ד') בתוקף את הפרסומים לפיהם פוטרו 100 עובדים בחטיבת המטוסים ללא טייס של החברה. באלביט מסרו כי במסגרת מדיניות ההתייעלות שמיישמת אלביט בוצע ניוד עובדים בין חטיבות החברה, ובכל מקרה לא פוטרו עובדים.

"לא היו פיטורים באלביט, מדובר בניוד עובדים בתוך אלביט מערכות - דבר שבשגרה", מסרו בחברה. "אנו מבצעים לעתים תכופות מאוד ובאופן יזום ניוד עובדים ומנהלים בין חטיבות שונות של החברה וכך גם אל חטיבת מל"ט וממנה. זהו אינו אירוע חריג באלביט - אלא למעשה יישומה של מדיניות החברה לאורך השנים. אנו גאים במדיניות זו ומעודדים, ונמשיך לעודד, ניוד עובדים ומנהלים מוכשרים בין החטיבות ובין תפקידים. מצבת כח האדם באלביט מערכות תגדל גם השנה, כמדי שנה, ואנו צופים לחטיבת מל"ט עתיד מזהיר", נמסר מאלביט.

עם זאת, יצוין, הביצועים של חטיבת המל"טים של אלביט נמצאים בירידה בתקופה האחרונה, בין השאר על רקע העובדה כי החברה הפסידה בסוף 2009 לתעשייה האווירית חוזה בהיקף 350 מיליון דולר לאספקת מל"טים בברזיל. בחברה מסרו כי "אלביט מתמודדת על חוזים רבים, חותמת עסקאות משמעותיות ברמה יומיומית, ולגבי הירידה במכירות של חטיבת המל"טים - מדובר בתקופה שנצא ממנה".