סופית: הפועל ת"א תארח את משחקי האלופות בר"ג

סטפן אנסלמו, מנהל התחרויות של אופ"א, הודיע להנהלת הקבוצה כי בלומפילד לא עומד בתקנים של הארגון לשלב הבתים של המפעל; האדומים ינדדו לאצטדיון הלאומי

למרות שבעלי המועדון, מוני הראל ואלי טביב, הצהירו כי הפועל ת"א מעוניינת לארח את משחקי ליגת האלופות בבלומפילד - הרי יהיה זה בסופו של דבר האצטדיון הלאומי בר"ג שאליו יאלצו האדומים לנדוד.

סטפן אנסלמו, מנהל התחרויות של אופ"א, הודיע אמש (ד') להנהלת הקבוצה כי בלומפילד לא עומד בתקנים של הארגון לשלב הבתים של המפעל. בימים האחרונים נשלחו נציגים בכירים מאופ"א על מנת להעריך את יכולתו של האצטדיון לארח את שלב הבתים, נציגים אלו קיבלו את כל התכניות והאישורים כפי שהתבקש מהמועדון, מהעירייה ומאצטדיון בלומפילד. אותם נציגים היו מנהלי הארוע במשחק הפלייאוף האחרון נגד זלצבורג, ועל בסיס המלצותיהם נתקבלה ההחלטה.

אנסלמו סקר את הנקודות שמונעות את אישורו של בלומפילד, וציין כי למרות שהמועדון הצהיר שברצונו לארח בבלומפילד בלבד, החלופות שהוצעו לשטח היערכות לניידות, אוהל אח"מים, אולפני טלוויזיה ומקומות לעיתונאים אינן מתקבלות על נציגי אופ"א, ולכן ההתאחדות האירופית לא לוקחת סיכון בשלב כה קריטי של ליגת האלופות באצטדיון שטרם אירח שלב דומה בתחרות אירופית.

הערב (19:00) תיערך במונאקו הגרלת שלב הבתים, כשהפועל ת"א תוגרל מהדרג הרביעי והאחרון. נציגיה בהגרלה יהיו אלי טביב וחיים רמון.