צ'מפיונס ליג: הפועל ת"א הוגרלה עם ליון, בנפיקה ושאלקה

השמות הגדולים של אירופה לא יגיעו לר"ג ■ בהגרלה שנערכה במונאקו קיבלו האדומים את סגנית אלופת צרפת, אלופת פורטוגל, וסגנית אלופת גרמניה ■ המשחק הראשון בעוד שבועיים וחצי

ליון, בנפיקה ליסבון ושאלקה. אלו הקבוצות שיגיעו לאיצטדיון ר"ג לפגוש את הפועל ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות, כך נקבע היום (ה') בהגרלת שלב הבתים שנערכה במונאקו.

הדאבליסטית הישראלית, שדורגה בקבוצת האיכות הרביעית והאחרונה, הוגרלה לבית 2 ותרשום את ההופעה ההיסטורית שלה בליגת האלופות בעוד שבועיים וחצי מהיום (14 או 15 בספטמבר). אלו שקיוו להגרלה אטרקטיבית, עם השמות הגדולים באירופה שיגיעו לישראל, נחלו אכזבה. ליון, שזכתה ב-7 אליפויות רצופות בשנות האלפיים, סיימה אשתקד כסגנית אלופת צרפת ולא זכתה בתואר כבר שנתיים; בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל; ושאלקה סיימה את העונה שעברה במקום השני בבונדסליגה.

שתי הקבוצות הראשונות בכל בית בתום שלב הבתים, ימשיכו לשלב שמינית הגמר של המפעל. 8 הקבוצות שיסיימו במקום השלישי יצטרפו לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. האחרונה בכל בית תסיים את העונה האירופית שלה. גמר ליגת האלופות ייערך ב-28 במאי 2011 באצטדיון וומבלי באנגליה.

הפועל ת"א, שלא קיבלה אישור לארח בבלומפילד, תיאלץ לנדוד לאצטדיון הלאומי בר"ג. זו הפעם השלישית שנציגה ישראלית תארח באצטדיון הלאומי, אחרי מכבי חיפה ומכבי ת"א (חיפה גם אירחה בקמפיין הראשון שלה בקפריסין). את הפועל ת"א ייצגו בהגרלה במונאקו הבעלים אלי טביב ומוני הראל.

ההגרלה המלאה - כל הבתים:
בית 1: אינטר, ורדן ברמן, טוטנהאם, טוונטה
בית 2: ליון, בנפיקה, שאלקה, הפועל ת"א
בית 3: מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה, ריינגרס, בורסאספור
בית 4: ברצלונה, פנאתינייקוס, פ.צ קופנהאגן, רובין קאזאן
בית 5: באיירן, רומא, פ.צ באזל, קלוז'
בית 6: צ'לסי, מארסיי, ספרטק מוסקבה, ז'ילינה
בית 7: מילאן, ריאל מדריד, אייאקס, אוקזר
בית 8: ארסנל, שחטאר דונייצק, בראגה, פרטיזן בלגרד