הודו סוף סוף מפשירה פרויקטים: הזמנות מסרגון במיליוני ד'

קיבלה הזמנה להספקת ציוד אלחוטי מתקדם לאחת ממפעילות הסלולר הגדולות בהודו ■ המסחר במניית החברה הופסק. בטרום פתיחה בוול סטריט עולה המניה בכ-4% ■ ההכנסות מהזמנות אלו יוכרו ב-2011

הודו שוב פותחת צוהר לפעילות של חברות תקשורת לאחר תקופה ארוכה בת מספר חודשים בה עוכבו או הוקפאו ההזמנות. חברת סרגון הודיעה היום (ב') כי קיבלה הזמנה להספקת ציוד אלחוטי מתקדם לאחת ממפעילות הסלולר הגדולות בהודו המוערך במספר מיליוני דולרים בודדים. המסחר במניית החברה הופסק. בטרום פתיחה בוול סטריט עולה המניה בכ-4%.

ההזמנות הינה לפלטפורמה המתקדמת של החברה ה-FiberAir. הציוד של סרגון יוטמע במספר איזורים בהם פועלת החברה ויאפשר למפעילת התקשורת ההודית להרחיב את רשתות האלחוט הקיימות.

"אנו שמחים מאד לראות כי התהליך הרגולטורי הקשור בשיקולי אבטחה בהודו הוא תקין ומתחיל להשתחרר ע"י הזמנות מהחברות המפעילות לאחר שקיבלו את אישור הממשלה ההודית" אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון שהוסיף "אנו מצפים שההכנסות מההזמנות הנוכחיות יוכרו ב-2011, בזמן שאנו ממשיכים לצפות לצמיחה בהכנסות בשיעור של 30%-35%".

כאשר יותר מ-110 מיליון משתמשים הצטרפו במחצית הראשונה של השנה, מספר המנויים הסלולריים בהודו צמח ליותר מ-635 מיליון מנויים, כך עולה מנתוני הרשות הרגולטורית לטלקום בהודו (TRAI). יותר מ-94% משרותי הטלפוניה בהודו עוברים על גבי רשתות סלולריות.

סרגון הינה שחקנית חשובה בשוק ציוד התקשורת המתרחב של הודו. הציוד ההיברידי המתקדם מסוג IP/TDM והפתרונות מבוססי ה-IP של החברה משמשים את מרבית מפעילות הסלולר ההודיות ועוזרות להם לספק קישוריות ברמה ואיכות גבוהה.