מי עדן סוגרת רבעון: רווח נקי של 3 מיליון אירו ברבעון השני

בשורה העליונה הסתכמו הכנסות החברה בכ-64.1 מיליון אירו ברבעון, לעומת 59.7 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד

חברת המים המינרליים מי עדן דיווחה היום (ג') על תוצאותיה ברבעון השני של 2010. בשורה העליונה הסתכמו הכנסות מי עדן בכ-64.1 מיליון אירו ברבעון, לעומת 59.7 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בחציון הראשון של השנה הסתכמו ל-121 מיליון אירו, לעומת 113 מיליון אירו בחציון המקביל אשתקד

הרווח התפעולי האופרטיבי לפני פחתים והפחתות (Operating EBITDA) הסתכם ברבעון השני בכ-12 מיליון אירו, המהווים 19% מהמחזור, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

בחציון הראשון הקבוצה מציגה שיפור ברווח התפעולי האופרטיבי לפני פחתים והפחתות (Operating EBITDA), שהסתכם ב- 21 מיליון אירו, המהווים 17% מהמחזור, לעומת כ-19 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי אחרי מס של כ-3 מיליון אירו ברבעון השני וכ- 11 מיליון אירו בחצי הראשון של השנה. רווחים אלה משקפים את ההוצאות החשבונאיות הלא תזרימיות מחד ואת רווחי ההון מהסדר הלוואות מאידך, וכמו כן גם את הרווחיות התפעולית של החברה.

נשיא קבוצת מי עדן, רענן זילברמן, ציין כי "הצמיחה של החברה משקפת את התייצבות והתחזקות מרבית השווקים בהם אנו פועלים, וזאת בד-בבד עם המשך תרומתם הראשונית של פעילויות חדשות אותן יזמה החברה בתקופה האחרונה. לצד השיפור במכירות, המשיכה החברה להתייעל במגוון פרמטרים עסקיים, אשר באו לידי ביטוי בשיפור ברווח התפעולי האופרטיבי לפני פחתים והפחתות, כמו גם בהקטנת החוב החיצוני של החברה".