בעוד שהליגות המקצועניות בונות על שידורים בתלת-ממד כפלטפורמה הבאה להגדלת ההכנסות מטלוויזיה, מגלות חלק מהליגות את הכסף הגדול באתר YouTube. ליגת ה-MLB חתמה בסוף השבוע על הסכם לשידור כל משחקי הבייסבול של העונה הסדירה באתר YouTube.
בשלב זה מדובר על משחקים שישודרו ביפן בלבד החל מהעונה הבאה, במה שמוגדר על-ידי YouTube כ"הסכם השידורים הגדול אי פעם של YouTube בשידורי ספורט".
הבחירה ביפן היא די טבעית, לאור הפופולאריות הגדולה של ליגת הבייסבול במדינה, והעובדה שלא מעט שחקנים יפניים משחקים בארה"ב. כדי להגן על זכויות המשחקים בטלוויזיה, שחלקם הקטן משודר ישירות ביפן, שידור המשחקים ב-YouTube יתאפשר ביפן 36 שעות אחרי סיום המשחקים.
זהו הסכם הטלוויזיה השלישי המשמעותי של YouTube, אחרי ההחלטה לשדר מחוץ לארה"ב 60 משחקים מלאים מליגת הפרמיירליג בקריקט, והסכם רב-שנתי לשידור קרבות מליגת ה-WWE.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.