גיא זהר יחליף את מיקי רוזנטל כמגיש מהדורת שישי בחדשות 10

‎‎זהר הודיע על ההחלפה בעמוד הפייסבוק של התוכנית "היום שהיה"‏ ■ "זה לא יהיה פשוט, ואני מנחש שיהיו הרבה תגובות שיתייחסו לצעד‎ ‎שלי כאמיץ מאוד - אמיץ במשמעות טיפשי"

‎‎שבוע לאחר שפורסם כי מיקי רוזנטל פורש מהגשת מהדורת יום שישי של חדשות ערוץ 10, פירסם היום (ד') גיא זהר בעמוד הפייסבוק של התוכנית "היום שהיה" כי הוא יגיש את המהדורה.

‏בהודעה מיוחדת כתב זהר: "במהלך נובמבר‎ ‎אני מצטרף למערכת 'השבוע' ואגיש את המהדורה של יום שישי בערוץ 10. זו בשורה משמחת‏‎ ‎מבחינתי, כי זה אתגר מורכב וקשה - אבל גם בר-פיצוח ובעיקר בר-הנאה. מפתיעה - כי כבר יש‏‎ ‎לי משרה מלאה, ואצטרף לתוכנית החדשה בנוסף ל'היום שהיה' - ביתי הקבוע והאהוב.

"מבחינתי‎ ‎הצירוף הוא טבעי: כמי שמסכם מדי יום את החדשות, מצאתי הרבה סיבות לצרף מהדורה‎ ‎נוספת, בסוף השבוע, שמשכללת את ההסתכלות על האירועים הבולטים והנסתרים של השבוע‎ ‎שהיה - וגם מנסה לצפות ולהאיר את האירועים של השבוע שיהיה".‏‎

‎זהר הוסיף כי "זה לא יהיה פשוט, ואני מנחש שיהיו הרבה תגובות כאן ובמקומות אחרים שיתייחסו לצעד‎ ‎שלי כאמיץ מאוד - אמיץ במשמעות טיפשי. התחרות קשה. 'היומן' בערוץ 1 הוא מוסד עם מסורת‏‎ ‎מכובדת של עשרות שנים (וזה מרשים כמו שזה נשמע), וכמובן 'אולפן שישי' בערוץ 2. אני‎ ‎גאה עד היום שהייתי העורך והמייסד של התוכנית (אי-שם במאה הקודמת) והאחרון לחשוב‎ ‎שהיא לא מציבה רף מאוד גבוה של עניין ומקצוענות.

"זה לא יהיה פשוט גם כי ערוץ 10‏‎ ‎משקיע כרגע ביום שישי מעט יחסית לימים האחרים, ובעולם של ערוצים מסחריים אם אין‎ ‎תמיכה לפני ואחרי - קשה מאוד ליצר אחוזי צפייה משמעותיים"‏‎.‎‏

‏לסיום כתב זהר: "מניסיוני ב'היום שהיה' למדתי שאלה שיקולים חשובים אבל לא מכריעים. אם יש כיוון‏‎ ‎רענן וסקרנות עיתונאית, עם גישה רצינית ובלי נפיחות עצמית, וכמובן עם מידה גדושה של‎ ‎נחישות - אפשר להגיע לתוצאה ראויה. הרייטינג, אפשר לקוות, יגיע אחר-כך.

"כן, ייתכן‎ ‎עומס מוגבר (עליH וממני), אבל נראה לי שעם רותי יובל, העורכת הראשית, עם הצוות של 'השבוע' ועם המוטיבציה והניסיון שכבר נצבר שם, אפשר להפיק מהדורה בולטת ומעניינת, ‎ואני מקווה לתרום לזה".