סיאלו מזנקת 10%: הכריזה על השקת שתל דנטלי חדשני

החברה הגישה בקשת פטנט לרשם הפטנטים בארה"ב לרישום השתל הדנטלי החדשני

חברת סיאלו , העוסקת בפתרונות לשוק הדנטלי, מודיעה היום כי סיימה את פיתוחו של שתל דנטלי חדש ועוברת לייצור אב טיפוס. כמו כן, הגישה סיאלו בקשת פטנט לרשם הפטנטים בארה"ב לרישום השתל הדנטלי החדשני. במידה ותאושר בקשת הפטנט, הפטנט עתיד לספק הגנה על השתל הדנטלי בארה"ב לתקופה של עד 20 שנה.

השתל הדנטלי מותאם להחדרה באמצעות האנדוסקופ הייעודי אשר פותח על-ידי החברה לביצוע שתלים דנטליים בראייה ישירה, אך ניתן להחדירו גם באופן רגיל ללא שימוש באנדוסקופ הייעודי.

באמצעות השתל, ניתן להחדיר חומרי מילוי לעצמות הלסת וכן לצפות בתהליכי ההחדרה והריפוי. זמן ההחלמה הממוצע לאחר התקנת שתלים הינו כ-3 חודשים, השתל החדש שפיתחה סיאלו מתבסס על בורג ייחודי שמאפשר השתלה נוחה ובראייה ישירה ומשפר את ההליך.

איציק הניג, מנכ"ל סיאלו, ציין "לאחר קבלת אישור FDA לשיווק המערכת האנדוסקופיה שפיתחנו וכן, חתימה על הסכם שיווק והפצה למוצרינו, אנו ממשיכים להרחיב את סל המוצרים של סיאלו ולפתח מוצרים משלימים חדשניים נוספים. בכוונתנו להמשיך לפתח ולייצר מוצרים ייחודים שיספקו ערך נוסף ללקוחות החברה ויעניקו פתרון שלם בתחום הדנטלי".

החברה הודיעה בשבוע שעבר כי קיבלה אתאישור מנהל המזון והתרופות בארה"ב, FDA, לשיווק והפצה של האנדוסקופ המודולארי של החברה בארה"ב. האנדוסקופ המודולארי משמש לביצוע טיפולי שורש ושתלים דנטלים וטיפול במחלות חניכיים תחת ראיה ישירה, טיפול בדרכי ובלוטות הרוק תחת ראיה ישירה וכן טיפול בחסימות והצרויות בדרכי הדמעות וביצוע ארתרוסקופיה של פרק הלסת (TMJ).

אישור ה-FDA וקבלת תוצאות תקינות לבדיקות הסטריליזציה לאפליקציות לביצוע טיפולי שורש ושתלים דנטלים תחת ראיה ישירה, יאפשרו התחלת שיווק ומכירות בארה"ב בעזרת הסכם הפצה, לא בלעדי, שנחתם עם חברת Henry Schein Inc. שהינה המפיצה הגדולה בארה"ב למוצרים דנטליים.