פתיחה סבירה גם לערוץ 10: 14.3% רייטינג למשחק הנבחרת

המשחק מול מלטה חנך את שידורי הערוץ במוקדמות יורו 2012; הצופים נאלצו להסתפק בשידור "רגיל", אחרי שההתאחדות וערוץ 10 לא הצליחו להגיע לסיכום למכירת זכויות ה-HD של המשחק

ערוץ 10 חנך את קמפיין נבחרת ישראל שלו עם נתונים סבירים, בהתחשב ביריבה החלשה. המשחק בין ישראל למלטה ביום חמישי במוקדמות יורו 2012 (1-3 לישראל) הביא לערוץ רייטינג ממוצע של 14.3% בקרב משקי בית יהודיים. עם זאת, יש להדגיש כי עדיין לא מדובר בנתונים סופיים. משחק הנבחרת הבא ישודר בערוץ 10 ביום שלישי, כשהנבחרת תתארח במשחק השני בקמפיין בגיאורגיה.

עניין אחד שערוץ 10 ובהתאחדות לכדורגל לא הצליחו לפתור היה סוגיית שידור ה-HD של המשחק מול מלטה. ערוץ 10, שמתוקף רכישת הזכויות מחזיק גם בזכויות ה-HD של משחקי הבית של הנבחרת, ניסה להעביר את זכויות ה-HD לחברת צ'רלטון ללא תמורה - מהלך שבהתאחדות הטילו עליו וטו. בהמשך ניהלו ההתאחדות וערוץ 10 מו"מ עם ערוץ הספורט לשידור המשחקי במקביל ב-HD, אולם העניין לא צלח.

ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים. בסוף השבוע פורסם ב"גלובס" כי הערוץ מנהל מו"מ מול חברות HOT, yes וערוץ הספורט לשידור מכבי תל אביב ביורוליג בעונה הקרובה.