אפליקיור יוצאת בהנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל

תקיים בשבוע הבא יום מסחר בזכויות ■ לאפליקיור חוב כלפי קבוצת ניקה שישולם במסגרת תמורת הגיוס

חברת אבטחת המידע אפליקיור , המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות של האקרים, תקיים בתחילת השבוע הבא יום מסחר בזכויות כחלק מהנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל.

תמורת ההנפקה תשמש את החברה לחיזוק המודל העסקי עליו הודיעה השבוע לפיו החברה תפנה לספקיות אינטרנט איתן חתמה על הסכמים. קבוצת ניקה, בעלת השליטה בחברה, נכנסה להשקעה בחברה לפני כשנה ומאז הגדילה את מספר לקוחות החברה במאות אחוזים. לאפליקיור חוב כלפי קבוצת ניקה שישולם במסגרת תמורת הגיוס.

אפליקיור חתומה כיום על חוזים למעלה מ-25 ספקיות אינטרנט בעולם אשר כ-80% מתוכן בארה"ב. ספקיות אלו משווקות את תוכנת ה- dotDefender ללקוחותיהן, המאחסנים אתרים על למעלה מ-30 אלף שרתים. במודל העסקי החדש, ממקדת אפליקיור ומעמיקה את פעילותה בקרב ספקיות אינטרנט אלה לצד הגדלת מספר הספקיות המפיצות את תוכנת ה-dotDefender בין לקוחותיהן.

באמצעות ה-dotDefender מגינות ספקיות האינטרנט על האתרים של הלקוחות המאחסנים את אתריהם על שרתיהן ובכך הן נהנות מערוץ הכנסות נוסף מלקוחות הקצה שלהן. גרסת התוכנה הרביעית המשופרת של אפליקיור צפויה לאפשר לחברה לנצל טוב יותר את הצמיחה הגדולה בתחום ההוסטינג - בעיקר בתחום הווירטואליזציה ומחשוב הענן.

במסגרת זו, דיווחה אפליקיור בתחילת השבוע על הזמנה ל-100 רישיונות לפתרון dotDefender להגנה על שרתי אינטנרט שהתקבלה מספקית אמריקאית מובילה של טכנולוגיות ושירותי ביצוע לפעולות פיננסיות. מדובר בהזמנת המשך לפיירוול האפליקטיבי של אפליקיור, לאחר שהחברה האמריקאית רכשה עשרות שרתי dotDefender בינואר 2010.

אפליקיור צופה כי יחול גידול משמעותי בשוק אבטחת האפליקציות מבוססות הרשת, הן כתוצאה מהמודעות הגוברת לסיכונים הטמונים בסביבות עבודה אלו, והן כתוצאה מיצירת פתרונות זמינים במחירים נוחים וידידותיים למשתמש. פתרון התוכנה המתקדם של החברה מתאים לפלחי שוק גדולים שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלב את הפתרונות היקרים והמורכבים מבוססי החומרה הקיימים היום.