TheStreet על סקטור הביוטכנולוגיה; נציגות לחברה ישראלית

האתר הפופולארי מציין כי מדד הביוטכנולוגיה - BTK - טיפס מתחילת 2010 ב-18% ■ פרולור ביוטק הישראלית ברשימת המנצחות ■ וגם: רשימה של המפסידות עד כה

באתר ה-TheStreet ערכו בסוף השבוע האחרון סקירה מקיפה על סקטור הביוטכנולוגיה ואף מציינים נציגה ישראלית, פרולור ביוטק , כאחת המניות הבולטות.

ב-The Street מציינים כי מדד הביוטכנולוגיה של בורסת ה-Amex, ה-BTK, הספיק כבר לגמוע 18% מתחילת השנה. באתר גם מציינים את 5 המניות הבולטות השנה בתחום - Somaxon (סימול SOMX) שזינקה ב-245% מתחילת השנה, Radient (סימול: RPC) שעלתה 191%, Idenix (סימול: IDIX) שעלתה 176%, Pharmacyclics (סימול: PCYC) שעלתה 142% ופרולור כאמור, שטיפסה 155% מתחילת השנה.

ברשימה של TheStreet ניתן גם למצוא ענקיות כמו Gilead Sciences (ירדה 23% מתחילת השנה), Vertex (סימול: VRTX) שירדה 18%, Amgen (סימול: AMGN) שירדה 7% ו-Celgene (ירדה 5%).

בצד האדום של המשוואה, מציינים באתר את Aryx Therapeutics (סימול: ARYX) שצנחה ב-88% מתחילת השנה, Marshall Edwards (סימול: MSHL) שנפלה גם היא ב-88%, Adventrx (סימול: ANX) שנפלה 79%, Vermillion (סימול: Vrml) שצנחה 78% ו-Affymax (סימול: AFFY) שנפלה 75%.