אפליקיור מתרחבת בהודו: לקוח רוכש 15 רישיונות

אפליקיור, המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות של האקרים, קיימה ביום ג' יום מסחר בזכויות כחלק מהנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל

חברת אפליקיור מתרחבת בהודו. החברה דיווחה הבוקר כי לאחר שלושה חודשי בדיקות שנערכו ע"י לקוח משמעותי ראשון של אפליקיור בהודו, אשר הינו ספק שירותי אירוח שרתי אינטרנט, על תוכנת ה-dotDefender, החליט הלקוח לרכוש כמות של כ- 15 רישיונות תוכנה בתשלום חודשי קבוע לשם הגנה על השרתים עליו מותקנים אתרי האינטרנט של לקוחותיו.

אפליקיור דיווחה שהעסקה עם ספק שירותי האירוח בהודו מקנה בין היתר שירותי אירוח לאתרי ספורט גדולים בהודו, וכיום, ולאחר שנרכש על ידו בעבר רישיון בודד לתוכנת החברה ולאור השינויים והחידושים אשר התווספו לתוכנה על-ידי החברה, הוא החליט להרחיב ולהעמיק את מסגרת התקשרותו עם החברה.

אפליקיור, המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות של האקרים, קיימה ביום ג' יום מסחר בזכויות כחלק מהנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל, כאשר האפשרות למימוש הזכויות תפקע מחר - יום ב'. תמורת ההנפקה תשמש את החברה לחיזוק המודל העסקי עליו הודיעה השבוע לפיו החברה תפנה לספקיות אינטרנט איתן חתמה על הסכמים.

קבוצת ניקה, בעלת השליטה בחברה, נכנסה להשקעה בחברה לפני כשנה ומאז הגדילה את מספר לקוחות החברה במאות אחוזים. לאפליקיור חוב כלפי קבוצת ניקה שישולם במסגרת תמורת הגיוס.