ספר עשה ללקוחה קרחת בכוח בגלל התערבות - וישלם 60 אלף שקל

ענת עמיאל נכנסה למספרה עם שיער עד המותניים וביקשה פן - ובמקום זאת קיבלה תספורת קצוצה ■ הסיבה: הספר אייל מור מירושלים רצה פרסומת למספרה שלו - ולא חשוב מאיזה סוג

לא לתספורת הזו פיללה ענת עמיאל, אם לשלושה מאזור ירושלים. במהלך ביקור שגרתי במספרה היא ביקשה מהספר לעשות לשערה הארוך פן לקראת אירוע בו היתה אמורה להשתתף. הספר אייל מור, ששמו ידוע בבירה, התערב באותה שעה עם חבריו שיצליח לעשות קרחת ללקוחה שתיכנס לחנותו. על-פי עדותה של עמיאל, מור תפס בכוח בשערה במשך זמן התספורת עד שהוא קוצץ לכדי ס"מ אחד בלבד. הבדיחה הלא מצחיקה הזו עלתה לו די ביוקר.

על-פי כתב התביעה שהגישה עמיאל, מור אמר לה כי שיער קצוץ יחמיא לה מאוד, ומשסירבה להצעה הלא מפתה הזו, תפס אותה בראשה תוך כדי שהוא מזיז את ידיה משערה ומסתיר לה את המראות כדי שלא תראה שהוא מקצץ את שיערה.

"נכנסתי למספרה עם שיער עד המותניים, שיער שגידלתי כל החיים, ויצאתי משם עם קרחת" סיפרה עמיאל. לדבריה, במשך זמן רב היא הסתובבה עם כובעים ופאות כדי להסתיר את מבוכתה.

בדיון בבית משפט השלום בירושלים טען הספר כי התספורת נעשתה בהסכמה, אולם השופט לא קיבל את טענתו וקבע נחרצות כי "הפעולה לוותה בכוח ופגעה משמעותית בזכותה של הלקוחה להחליט על שייעשה בגופה".

השופט חייב את הספר אייל מור לשלם 60 אלף שקל - מתוכם 50 אלף פיצוי לעמיאל.

עמיאל סיפרה בשיחה עם גלי צה"ל כי הספר חזר ואמר בעת ששהתה במספרה שלו, וגם בבית המשפט, כי המטרה שלו במעשה היא פרסומת למספרה שלו - ולא חשוב לו איזה סוג של פרסומת. היא סיפרה כי לא היתה הראשונה ש"זכתה" ל"טיפול המסור": "היתה לפניי ילדה בת 16 שלא הצליחה לצאת מהבית שנה וחצי אחרי הקרחת שהוא עשה לה".