אלוונגר מעלה תחזית: "מכירות טאואר יעברו את ה-500 מיליון דולר"

טאואר הציגה אמש בכנס של Rodman & Renshaw בארה"ב ■ אלוונגר: מצפים ברבעון השלישי ל-EBITDA של 50 מיליון דולר על הכנסות של 135 מיליון דולר

בית ההשקעות האמריקני Rodman & Renshaw ערך אמש (ב') כנס משקיעים ובין החברות שהשתתפו ניתן למצוא את טאואר הישראלית. מנכ"ל החברה, ראסל אלוונגר, הביע אופטימיות רבה בנוגע לעתיד החברה והוא התייחס, בין היתר, לתוצאות הכספיות של הרבעון השלישי של טאואר.

אלוונגר אמר כי בחברה מצפים ברבעון השלישי ל-EBITDA (רווח לפני מסים, ריבית ופחת) של 50 מיליון דולר על הכנסות של 135 מיליון דולר. נציין כי אנליסטים רבים בשוק מצפים כי טאואר תדווח ברבעון השלישי על רווח נקי על בסיס GAAP, לראשונה בהיסטוריה.

עוד ציין אלוונגר כי הוא מעריך כי גם ברבעונים הבאים תירשם צמיחה מתמדת בהכנסות החברה, כמו גם ב-EBITDA. בנוגע להכנסות ב-2010, אלוונגר ניפץ את התחזיות המוקדמות, שמסרה החברה עצמה, להכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר והעריך כי ההכנסות תהיינה גבוהות יותר.

אלוונגר התייחס גם לסוגיית ארגון החובות של החברה ונתן דוגמה את בנק וולס פארגו האמריקני, שחובה של טאואר עומד כעת על 20 מיליון דולר. "זהו מצב בריא לדעתי", ציין אלוונגר.