אפליקיור גייסה 2.8 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות

למעלה מ-85% מבעלי הזכויות מימשו את זכותכם בהנפקת זכויות אשר קיימה אפליקיור בשבוע שעבר

חברת אבטחת המידע אפליקיור , המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות של האקרים, הודיעה אתמול בערב כי השלימה בהצלחה מרובה את הנפקת זכויות אשר במסגרתה גייסה כ-2.8 מיליון שקל. אפליקיור קיימה ביום ג' בשבוע שעבר יום מסחר בזכויות כחלק מהנפקת זכויות בהיקף של כ-3.5 מיליון שקל. במסגרת זו ניצלו למעלה מ-85% מבעלי הזכויות את זכותכם בהנפקה.

תמורת ההנפקה תשמש את אפליקיור לחיזוק המודל העסקי עליו הודיעה לאחר הרה-ארגון שביצעה בחברה. במסגרת זו תמקד אפליקיור את פעילותה בספקי שירות אירוח איתן חתמה על הסכמים. קבוצת ניקה, בעלת השליטה בחברה, נכנסה להשקעה בחברה לפני כשנה ומאז הגדילה את מספר לקוחות החברה במאות אחוזים.

אפליקיור פיתחה את ה- dotDefender, פיירוול אפליקטיבי להגנה על אתרי אינטרנט. לפי נתוני הממשל האמריקאי היקף פשעי האינטרנט בשנתיים האחרונות נאמד במעל ל-8 מיליארד דולר בארה"ב בלבד.

אפליקיור חתומה כיום על חוזים למעלה מ-25 ספקיות אינטרנט בעולם אשר כ-80% מתוכן בארה"ב. ספקיות אלה, אשר בניהולן למעלה מ-30,000 שרתי אירוח משווקות את ה- dotDefender ללקוחותיהן. באסטרטגיה העסקית החדשה, ממקדת אפליקיור ומעמיקה את פעילותה בקרב ספקיות אינטרנט אלה לצד הגדלת מספר הספקיות המפיצות את תוכנת ה- dotDefender בין לקוחותיהן. גרסת התוכנה הרביעית המשופרת של אפליקיור צפויה לאפשר לחברה לנצל טוב יותר את הצמיחה הגדולה בתחום ספקי שירותי אירוח - בעיקר בתחום הווירטואליזציה ומחשוב הענן.

במסגרת זו, דיווחה אפליקיור אתמול על הזמנה של 15 רישיונות של dotDefender להגנה על שרתי אינטנרט מספקית הודית של שירותי אירוח לשרתי אינטרנט. כמו כן, דיווחה אפליקיור בשבוע שעבר הזמנת המשך של 100 רישיונות של ה-dotDefender מספקית אמריקאית מובילה של טכנולוגיות ושירותי ביצוע לפעולות פיננסיות.