אפריקה נכסים שוקלת להנפיק חברה בת שבבעלותה באירופה

זרוע הנדל"ן המניב של אפריקה ישראל הודיעה כי היא שוקלת להנפיק את החברה הבת שבבעלותה המלאה- AFI Europe N.V ■ "טרם הוחלט על ביצוע הנפקה, וממילא טרם נקבעו תנאיה והיקפה"

אפריקה נכסים , זרוע הנדל"ן המניב של אפריקה ישראל , הודיעה היום (ה') כי היא שוקלת להנפיק את החברה הבת שבבעלותה המלאה- AFI Europe N.V. בהודעה מציינים כי דירקטוריון החברה הנחה את ההנהלה לנקוט בפעולות הנדרשות לקידום היערכותה של חברת הבת לאפשרות של הנפקת מניותיה ורישומן למסחר בבורסה באירופה.

במקביל, החברה הבת צפויה לפעול לקידום הליכי התקשרות עם בנקי השקעות, מעריכי שווי ויועצים אחרים ולהגשתה של טיוטת תשקיף של חברת הבת בשבועות הקרובים לאישור הרשויות, באופן שבהתקיים תנאי שוק מתאימים וככל שהחברה תחליט על כך, ניתן יהיה לבצע הנפקה כאמור, ללא עיכוב הנובע מהפרוצדורות בהן כרוכה מטבעה הנפקה.

אפריקה נכסים הדגישה כי בשלב זה טרם הוחלט על ביצוע הנפקה כאמור, וממילא טרם נקבעו תנאיה והיקפה. "תהליך ההנפקה הינו מורכב ומושפע בין היתר על ידי גורמים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת הבת, לרבות התפתחויות מאקרו-כלכליות באירופה, שינויים בשוק הנדל"ן במדינות בהן פועלת חברת הבת, וכן מצבם של שוקי ההון הבינלאומיים", נכתב בלשון ההודעה.

נזכיר כי אפריקהה נכסים דיווחה בחודש שעבר על הפסד נקי של 14.2 מיליון שקל ברבעון השני לעומת רווח של 8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הכנסות החברה הסתכמו ב-129.6 מיליון שקל, לעומת כ-208.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.