איתי טרייסטר מונה למנכ"ל חברת נטקראפט מקבוצת תפוז

טרייסטר, שניהל בחצי השנה האחרונה את קבוצת הפיתוח המורחבת של תחום האינטרנט בקבוצת תפוז, יחליף בתפקיד את ג'ואי בן-שמחון, מייסד נטקראפט

איתי טרייסטר מונה למנכ"ל חברת הפיתוח האינטרנטית נטקראפט מקבוצת פורטל תפוז אנשים. טרייסטר יחליף בתפקיד את ג'ואי בן-שמחון, ששימש כמנכ"ל החברה מאז 2003 ואף נמנה עם אחד ממייסדיה.

טרייסטר (37) מועסק בקבוצת תפוז אנשים מזה 3 שנים, בתחילה כסמנכ"ל פרויקטים ומוצרים ובהמשך כסמנכ"ל שיווק. בחצי השנה האחרונה ניהל טרייסטר את קבוצת הפיתוח המורחבת של תחום האינטרנט בקבוצת תפוז. לפני שהגיע לתפוז עבד טרייסטר במשך 5 שנים במשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

חברת נטקראפט מונה 25 עובדים ומתמחה בשירותי אפיון, עיצוב ופיתוח פתרונות אינטרנט המייצרים חווית משתמש יוצאת דופן, ומסייעת ללקוחותיה לשפר את תוצאותיהם העסקיות באמצעות האינטרנט. החברה נרכשה על-ידי קבוצת תפוז בתחילת השנה תמורת כ-900 אלף שקל.

דן חן, מנכ"ל קבוצת פורטל תפוז אנשים, מסר: ''קבוצת הפיתוח של תפוז, בהובלת איתי טרייסטר, מיצבה את עצמה בשנתיים האחרונות כספקית טכנולוגיה איכותית ביותר בתחום האינטרנט. מאז רכשנו את חברת נטקראפט לפני כ-8 חודשים הגדלנו את יכולות החטיבה, במיוחד בתחומי ה-UX והעיצוב, תוך כדי גידול גם בתחום הפיתוח הטכנולוגי. מטרתנו היא להמשיך ולספק מענה איכותי, המסתמך על שילוב של אנשים מצויינים וטכנולוגיות תומכות".