דיווח: חיזבאללה מתאמן בשיגור טיל איראני ארוך טווח

יחידות מיוחדות של ארגון הטרור הלבנוני ביצעו לאחרונה על אדמת איראן ניסוי בטיל החדש "פאתח 110", המגיע לטווח של 200 ק"מ - כך מדווח עיתון כוויתי

נערכים להשמדת ישראל - על אדמת איראן: יחידות מיוחדות של ארגון חיזבאללה ערכה לאחרונה ניסוי מוצלח בשיגור הטיל האיראני החדש "פאתח 110", על אדמת איראן - כך דווח בסוף השבוע בעיתון "א-ראי" הרואה אור בכווית.

הטיל האיראני, אותו הציג צבא אירן לפני פחות מחודש בגאווה רבה, מסוגל להגיע לטווח מקסימלי של 200 קילומטרים - משמע עד קו אשדוד וירושלים, במידה והוא משוגר מגבול ישראל-לבנון. העיתון הכוויתי דיווח כי הניסוי נערך על אדמת איראן משום שבלבנון לא יכול הארגון לבצע ניסוי מסוג שכזה.

"הניסוי עבר בהצלחה, היחידות שנטלו בו חלק שבו לבסיסן בלבנון", אמרו גורמים שהוגדרו "יודעי דבר" לעיתון. אלו הוסיפו כי בחיזבאללה גיבשו בתקופה האחרונה "בנק מטרות" בישראל, ובהן "תחנות כוח ומוסדות רגישים בכל רחבי ישראל".

על הכוונת: גם אשכנזי ודגן

בשבוע שעבר דווח כי בכירים בחיזבאללה הרכיבו במסגרת אותו "בנק מטרות" גם בכירים בממשלת ישראל ובשירותי הביטחון. תמונות הבכירים הישראלים "הודבקו" על קלפי משחק, ממש כפי שעשתה ארצות הברית ב"רשימת החיסול" שהרכיבה ערב יציאתה למלחמה בעירק.

בראש הרשימה, על גבי קלף ה"אס", מתנוססת תמונתו של ראש המוסד מאיר דגן - האחראי הישיר, על פי גורמים בחיזבאללה, לחיסולו של מורנייה. בכירים בארגון טענו היום כי גם לאחר שדגן יסיים את תפקידו, הוא יהיה על הכוונת של חיזבאללה.

מספר 2 ב"רשימת החיסול" של הארגון הוא הרמטכ"ל גבי אשכנזי, שכיהן בתפקיד גם בתקופת חיסולו של מורנייה. מייד אחריו: במקום השלישי - ראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין; רביעי - ראש ממשלת ישראל בתקופת החיסול, אהוד אולמרט; חמישי - הרמטכ"ל לשעבר האלוף (מיל') דן חלוץ; ולאחר מכן, על פי הדיווח, מופיעים שני קלפים נוספים, ועליהם סימן שאלה.