"מה אתם הייתם עושים" כובשת את ראש טבלת הרייטינג

‎זכיינית ערוץ 2 קשת התרכזה השבוע בהשלמות מכסות הסוגה עילית ושיבצה בלוח השידורים תוכניות תעודה ודיון ציבורי ■ "צחוק מהעבודה" היא התוכנית המובילה השבוע של רשת

השלמת מכסות הסוגה העילית של זכיינית ערוץ 2 קשת, לאחר בליץ "כוכב נולד", הופכת את העשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית לחלומו של כל רגולטור. שתי תוכניות תעודה, תוכנית דיון ציבורי, דוקו ריאליטי ודרמה לוקחות מקום של כבוד בצמרת הטבלה, למרות שניתן להגדיר את השבוע כחלש יחסית בצפייה.

למרות שאיבדה יום בגלל יום הכיפורים, לקשת 6 יש תוכניות בעשירייה המובילה. שובה של "מה אתם הייתם עושים" מבטיח את המקום הראשון בטבלה עם רייטינג של 22.3%.

שני לחיים הכט הוא דני קושמרו, שסיפק לציבור את החדשות הראשונות אחרי יום התענית, והביא למהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 רייטינג של 22%. מהדורת מוצאי החג של חדשות ערוץ 10, לעומת זאת, הביאה רייטינג של 7.5%.

"תיכון ההזדמנות האחרונה", הסרט שובה הלב של בן שני בקשת, הביא רייטינג של 18.3%. ספיישל החינוך עם השר גדעון סער הביא רייטינג של 17.9%. "עבודה ערבית", עם 17.6%, מצליחה להיכנס לצמרת, וכך גם "מייד אין איזראל", שמומנה על-ידי האיחוד האירופי, המביאה 15.2%.

רשת הצליחה להכניס בהצלחה שתי תכניות לעשירייה - "צחוק מעבודה" עם רייטינג של 20.2% ו-"אחד נגד 100" עם 20.4%. חדשות ערוץ 2 עם שבוע גבוה במיוחד של 19.7%.

11
 11