הפסקת המסחר בגבעות תדחה את יום המסחר האחרון באופציות

יום המסחר בכתבי האופציות של גבעות מסדרה 10 שצפוי היה להתקיים מחר (ב') ידחה במידה ולא יחודש המסחר בהם ■ יום המסחר האחרון יעבור במקרה זה ליום ג'

גבעות עולם פרסמה הערב (א') הודעה טכנית במהותה, ממנה ניתן להבין כי יתכן שהמסחר ביחידות ההשתתפות ובאופציות שלה לא יחודש מחר.

בהודעתה מסרה גבעות כי יום המסחר האחרון בכתבי האופציה מסדרה 10 של החברה שהיה צפוי להתקיים מחר (ב') יעבור ליום ג' במידה ולא יחודש המסחר בהם מחר.

קיום המסחר בכתבי האופציה ביום ג' כפוף לכך שיתקיימו התנאים לחידוש המסחר בהם.

כל כתב אופציה מסדרה 10 יקנה למחזיק בה את הזכות לרכוש 1.55 יחידות השתתפות של גבעות במחיר מימוש של 1.3 אגורות לאופציה. המחיר האחרון בו נסחרה האופציה היה 17.7 אגורות והיא נסחרת במחיר שיא לאחר שבנובמבר שעבר עוד נסחרה ברמה של 2.6 אגורות. גבעות עצמה מחזיקה בכ-4.5% מהאופציות. נציין כי מחירן האחרון של יחידות ההשתתפות של גבעות היה 12.3 אגורות וגם זהו מחיר הקרוב מאד לשיא .

החברה מבקשת מחברי הבורסה לעקוב אחר דיווחי החברה והודעות הבורסה לגבי המסחר בניירות הערך של השותפות.

נזכיר כי בעקבות הודעת השותפות מיום ד' האחרון אודות קבלת הדו"ח ההנדסי הסופי שחובר בחו"ל לאחר ביצוע מבחני ההפקה ב"מגד 5", ביקשה רשות ני"ע מגבעות לספק לה טיוטה של הדיווח על בסיס הדו"ח ההנדסי, אך הטיוטה ששלחה גבעות לא סיפקה את הרשות - והמסחר במניה לא חודש היום (א').

המסחר ביחידות ההשתתפות בגבעות הופסק עוד לפני השלב הרציף, לאחר שהן עלו בטרום-מסחר ב-5.7%.

בבורסה מסבירים כי הסיבה ל"הפסקת המסחר הקבועה" בכך שישנה "אי בהירות בעניינה של החברה".