יאסו: סרגון רוכשת חברה יוונית בכ-1.6 מיליון דולר

הטכנולוגיה של Elxys משולבת כבר היום במערכות הליבה של סרגון והרכישה תרחיב את האפשרויות הטמונות בטכנולוגיה

חברת סרגון , ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות מדווחת היום, כי רכשה את חברת Elxys Innovations, ספקית פתרונות שבבים אינטגרטיביים בתחום ה-RFIC, בכ-1.6 מיליון דולר. אליקסיס הינה חברה יוונית בבעלות פרטית.

הטכנולוגיה של Elxys משולבת כבר היום במערכות הליבה של סרגון והרכישה תרחיב את האפשרויות הטמונות בטכנולוגיה תוך חיזוק המובילות של סרגון בתחום התקשורת האלחוטית בקצבים גבוהים. בעקבות הרכישה, יהפכו מהנדסי Elxys לעובדי סרגון, ויחזקו את צוות הפיתוח הקיים של החברה.

סרגון מציינת כי המהלך יאפשר לה להמשיך לספק ללקוחותיה פתרונות רדיו (RF) מתקדמים בקיבולת גבוהה (high capacity), אשר יסיעו לחברות תקשורת להגדיל את נפח התעבורה ברשת תוך הורדת תצרוכת החשמל והעלויות הכספיות.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "רכישה זו, המרחיבה את טכנולוגיית הליבה של סרגון, יוצרת בידול ניכר וחשוב עבור החברה". פלטי מוסיף, כי "רשתות סלולר תלויות היום יותר ויותר בתמסורת (backhaul) אלחוטית המאפשרת העברת כמויות עצומות של נתונים ובקצב גבוה. אנחנו מאמינים שמוצרי העתיד בשוק שלנו יתבססו על מערכות אינטגרטיביות על גבי שבב . לכן רכישת Elxys והוספת צוות מהנדסי RFIC, תאפשר לנו להמשיך ולשפר את ביצועי המערכות שלנו ולהגדיל באופן ניכר הקיבולת שלהן, ואת אמינותן".