מסך טלוויזיה של JVC - מחיר לא מוצדק למסך דק

למרות העובי והגודל של דגם ה-WX50, קשה להגיד שהמסך יפה. לטעמנו, הוא משעמם וחסר אופי ■ למרות העיצוב, שאותו לא ממש חיבבנו, איכות התמונה טובה

יצרניות מסכי הטלוויזיה מתחרות מי מייצרת את המסך דק ביותר, כאשר אחת המתחרות הבולטות היא JVC, שמנסה לעשות כבר תקופה ארוכה קאמבק בישראל.

עיצוב: דגם WX50 הנמכר כרגע בגודל 32 אינץ', דק להפחיד: 6.4 מ"מ. משקל המסך פחות מ-6 ק"ג, מה שמאפשר לדברי החברה לתלות את המסך ממש כמו תמונה או להציב אותו על-גבי ארונות הזזה. לצורך כך הפרידה היצרנית את ספק החשמל הענקי שלה, כך שצריך להסתירו מאחורי משהו.

למרות העובי והגודל, קשה להגיד שהמסך יפה. לטעמנו, הוא משעמם וחסר אופי. המסך מלבני בצבע שחור דהוי עם רגלית חסרת עיצוב. השלט הרחוק עשוי מפלסטיק זול וסובל מעיצוב שמתאים יותר ליצרניות מדבקה. כל המירמור הזה לא מגיע סתם ככה. כאשר משלמים על מסך יותר מ-18,000 שקל, מצפים שהחברה תשקיע קצת יותר בעיצוב.

 ויואז - JVC
  ויואז - JVC

איכות תמונה וצליל: מדובר במסך EDGE LED, בו נורות התאורה ממוקמות בשולי המסך ולא בגב הפאנל. איכות התמונה כאן הפתיעה אותנו בשל הצבעים החדים: הצהוב נראה כאן מבריק יותר וגם עיבוד הצלליות מוצלח. כמו כן, גם רמת השחור כאן טובה. מה לגבי סאונד? יחסית לעובי המסך, הסאונד היה סביר.

חיבורים: מכיוון שמדובר במסך דק, נפטרה JVC מחיבורים חשובים כמו סקארט. המסך מגיע רק עם 2 כניסות HDMI, קורא כרטיסי זיכרון ו-USB וקומפוננט.

בשורה התחתונה: למרות העיצוב, שאותו לא ממש חיבבנו, איכות התמונה טובה.

מחיר: 18,200 שקל.

ציון: 7.5.