הבורסה לגבעות: דו"ח עד יום א' - או גריעה מהמדדים

השותפות נדרשת להפיג את אי הבהירות בנוגע לדו"ח ההנדסי שהתקבל על "מגד 5" עד יום א' ב-12:00 ■ יחידות ההשתתפות יגרעו ממדדי ת"א-כללי, יתר 50 ויתר ת"א

להנהלת הבורסה, כך נראה, נמאס מההתנהלות מול הנהלת שותפות גבעות עולם והיא ממשיכה לנקוט בצעדים חריפים וחסרי תקדים נגדה.

בשעות הערב ולאחר סגירת המסחר בבורסה בת"א שיגרה הבורסה הודעה לפיה יחידת ההשתתפות של גבעות תיגרע מהמדדים עד יום ראשון הקרוב. זאת, במידה והשותפות לא תפיג את אי הבהירות בנוגע לדו"ח ההנדסי שהתקבל על מגד 5 .

יחידות ההשתתפות יגרעו ממדדי ת"א-כללי, יתר 50 ויתר ת"א. ביחידות יתקיים, בטרם גריעתן מהמדדים, מסחר פתיחה נפרד ביום ראשון בשעה 12 בצהריים.

נזכיר כי היום נכנסה ההקפאה במסחר ביחידות ההשתתפות של שותפות חיפושי הנפט גבעות ליומה השני לאחר שאתמול עצרו הבורסה ורשות ניירות ערך את המסחר בגבעות עד לפרסום ממצאים ברורים ומלאים מהדו"ח ההנדסי המלא באתר "מגד 5".

גורם בשוק המקורב לנושא אמר היום ל"גלובס", כי "לא ברור מתי יפורסם הדו"ח המלא והאם הוא יעמוד לשביעות רצונה של רשות ניירות ערך. הבעיה הגדולה של גבעות היא שיש בה המון ספקולנטים, אשר שמעו בחודש שעבר 'בעזרת השם' וכעת מפרשים את זה כערובה להצלחה. לדעתי, זו בסך הכל ברכת שלום בין יהודים ועכשיו מופעלים, אני מניח, על השותפות לחצים עצומים".

גורם נוסף עימו שוחחנו, מעריך כי "השוק והגורמים הרוחשים בנייר צריכים להכין את עצמם לאפשרות כי הפסקת המסחר בגבעות תהיה ארוכה, ייתכן אף לאורך כל חול המועד סוכות. בסופו של דבר, ברור שהפסקת המסחר לא פוגעת בשדה הנפט, בפענוח הממצאים ובפרסום שלהם".

דעה: הספירה לאחור בגבעות / שי שלו

דעה: אל תאשימו את בעלי הבית של גבעות / עומר רבין