מורגן-צ'ייס חתמה על הסכם שיווק עם מדיסון סקוור גארדן

חברת MSG, המחזיקה באולם הספורט המפורסם בני יורק, תקבל במסגרת ההסכם מחברת השירותים הפיננסיים כ-30 מיליון דולר לשנה עד 2020

MSG, החברה המחזיקה באולם המדיסון סקוור גארדן בניו יורק, חתמה רשמית על הסכם שיווק עם חברת השירותים הפיננסיים ג'יי.פי מורגן-צ'ייס.

בניגוד להערכות הראשונות, לא מדובר על חסות שמית לאולם - אלא על שיתוף פעולה שיווקי, שאמור להכניס לקופתה של MSG לפחות 30 מיליון דולר בשנה עד שנת 2020.

במסגרת ההסכם, יקבל מורגן-צ'ייס נתח פרסום משמעותי באולם ומחוצה לו. לקוחות החברה יקבלו הטבות בלעדיות לרכישת כרטיסים לאירועים המתקיימים באולם - ולא רק לאירועי הספורט, אלא גם להופעות, כנסים וכו'.

העסקה כוללת, מלבד המדיסון סווקר גארדן, שלושה אולמות נוספים הנמצאים בבעלותה של MSG.