חרם ערבי? מובייל מקס קיבלה הזמנה מלקוח בארצות ערב

ההזמנה: בשווי של כ-750 אלף שקל ■ רענן כהן: אנו פועלים כל העת על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות של החברה והתוצאות מתבטאות בקצב ההזמנות הגדל

חברת מובייל מקס ממשיכה לחדור לשווקים חדשים. החברה המפתחת פתרון של "תקשורת אחודה" (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולאריים, המאפשר חיסכון וייעול השימוש ושירותים מתקדמים, מדווחת היום כי חתמה על עסקה עם מפעיל תקשורת מאחת ממדינות ערב לרכישת רישיונות תוכנה ורישיון לשרת התוכנה בתמורה לכ-750 אלף שקל.

בכוונת הלקוח החדש להשיק שירות תקשורת שיתבסס על התוכנה של מובייל מקס, שבעזרתו יוכלו לקוחותיו להשתמש בטלפון הסלולארי על מנת לבצע שיחות באמצעות תשתית ה-VOIP (העברת נתונים על פרוטוקול האינטרנט) שלו, ובכך להקטין את עלויות השימוש בטלפון הסלולארי בעיקר בעת ביצוע שיחות לחו"ל.

הזמנה זה מתווספת לשורה של הסכמים עם לקוחות ברחבי העולם, עליהם חתמה מובייל מקס מתחילת השנה; בין היתר חתמה החברה לפני כשבועיים על הסכם לפיתוחים נוספים עם לקוח גלובאלי קיים בכ- 1.1 מיליון שקל. בנוסף למובייל מקס לקוחות באירופה, אפריקה ובאסיה.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס: "הזמנה זו מצטרפת להסכם שנחתם לאחרונה מול ורייזון, ממפעילי התקשורת הגדולים בעולם, ולהסכמים שנחתמו עם מפעילי תקשורת מהמובילים באירופה אפריקה אסיה ואוקיאניה. אנו פועלים כל העת על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות של החברה והתוצאות מתבטאות בקצב ההזמנות הגדל. ההכרה שמקבלים מוצרי התוכנה שלנו בשווקים חדשים היא העדות הטובה ביותר לאיכותם".

מובייל מקס, שהוקמה בשנת 2004 והמנוהלת על ידי רענן כהן, מתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרון תוכנה לטלפונים סלולאריים המחבר בין הטלפון הנייד לרשתות IP ולמרכזיות ארגוניות.