רדקום תקצה לזהר זיסאפל אופציות בהיקף של 272 אלף דולר

באסיפה הקרובה יתבקשו בעלי המניות גם לבחור מחדש חלק מהדירקטורים ובהם זיסאפל ■ הצעה נוספת שתעלה להצבעה קשורה לתגמולים לדירקטורים

מאז דצמבר האחרון, מועד אסיפת בעלי המניות הקודמת של רדקום , עלתה מניית החברה ביותר מפי 5. בהתאם, גם שווי ההחזקות של יו"ר החברה ובעל המניות הגדול בה (33.5%), זהר זיסאפל, עלה מ-3 מיליון דולר ל-16.7 מיליון דולר.

כעת, בעלי המניות של רדקום, שיתכנסו לאסיפה השנתית במשרדי החברה בתל-אביב ב-1 בנובמבר, יתבקשו להצביע בין היתר על הקצאה של 30 אלף אופציות לזיסאפל, שמחיר המימוש שלהן יהיה זהה למחיר השוק ביום הענקת האופציות.

בנובמבר הקודם, נזכיר, המצב היה שונה. זיסאפל נאלץ אז לסייע לרדקום לעמוד בתנאי הסף להמשך המסחר ברשימה המשנית של הנאסד"ק, ומימש אופציות במחיר גבוה ממחיר השוק. הוא רכש 20 אלף מניות במחיר של 3.2 דולר למניה, שהיה גבוה בעשרות אחוזים ממחיר השוק. כיום, כשמחיר המניה גבוה מ-9 דולר, שווי מענק של 30 אלף אופציות במחיר השוק, שווה כ-272 אלף דולר.

באסיפה הקרובה יתבקשו בעלי המניות גם לבחור מחדש חלק מהדירקטורים ובהם זיסאפל. הצעה נוספת שתעלה להצבעה קשורה לתגמולים לדירקטורים (שכר ואופציות).

רדקום מקבוצת רד מנוהלת על-ידי דודי ריפשטיין, והיא נסחרת בשווי של 46 מיליון דולר. החברה מספקת פתרונות לניטור, בקרה ובחינה של תעבורה ברשתות תקשורת, כך שספקיות תקשורת יכולות לקבל תמונת מצב על ביצועי הרשת שלהן. ביוני 2009 החליטה רדקום להימחק ממסחר בבורסה בתל-אביב, ולהמשיך להיסחר בנאסד"ק בלבד.

בזימון הנוכחי לאסיפה מציינת החברה כי בהתאם לחוק החברות הישראלי, כחברה שנסחרת רק בחו"ל, היא מבקשת לשנות סעיף בתקנון שלה. השינוי יאפשר לה להעביר את הדו"חות הכספיים השנתיים שלה רק ל-SEC, רשות ניירות הערך האמריקנית. משקיעים שיבקשו לקבל לעצמם העתק של הדו"חות הכספיים יצטרכו לבקש זאת מראש מהחברה.