חגיגת "גינדי ת"א" בשוק הסיטונאי: 4 חדרים ב-2 מיליון שקל

אתמול נערך אירוע השקת הדירות בפרויקט - ולדברי החברה נמכרו בו 100 דירות בהיקף כולל של 300 מיליון שקל

פרויקט של פעם ב-100 שנה, כך הגדירו קבוצת היזמים גינדי השקעות, האחים גינדי ורבוע כחול נדל"ן את פרויקט השוק הסיטונאי אמש באירוע השקת שיווק הדירות בפרויקט, שנערך בהיכל התרבות בתל אביב.

בערב השיווק הראשון של הפרויקט, שממותג "גינדי תל אביב" נמכרו 100 דירות בהיקף כולל של 300 מיליון שקל. דירת 3 חדרים בגודל 105 מ"ר בתוספת 10 מ"ר מרפסת, תעלה החל מ-1.85 מיליון שקל בעוד דירת 4 חדרים בגודל 130 מ"ר בתוספת 12 מ"ר מרפסת תעלה החל מ-2 מיליון שקל. דירת חמישה חדרים בגודל 150 מ"ר בתוספת 20 מ"ר מרפסת תעלה החל מ-2.85 מיליון שקל ואילו פנטהאוז בגודל 240 מ"ר בתוספת 100 מ"ר מרפסת יעלה כ-7 מיליון שקל.

באירוע רב המשתתפים נכחו גורמים ידועים מעולם העסקים, כמו הפרסומאית ג. יפית, יו"ר קרן סלע קפיטל שמואל סלבין, מנכ"ל מליסרון משה רוזנבלום, מנכ"ל אחים עופר נכסים אבי לוי, סגן יו"ר אפריקה ישראל נדב גרינשפון, עו"ד שלמה נס, מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, מנכ"ל מכון גיאוקרטוגרפיה ד"ר רינה דגני, והבעלים של חברת עטיה נכסים והשקעות, שמואל עטיה.

מתחם השוק הסיטונאי משתרע על פני 55 דונם בין דרך מנחם בגין, רחוב החשמונאים ורחוב קרליבך בתל אביב. שלב א' של המתחם, המשווק כעת, כולל את שטחי הבנייה המרקמית - 720 יחידות דיור ב-10 מבנים בני 14 קומות, קניון השטח 30 אלף מ"ר ומגרש 6, שעליו ניתן לבנות 15 אלף מ"ר של מסחר ומגורים. כן יכלול המתחם מבנים לצורכי ציבור בהיקף של 15 אלף מ"ר שכוללים קאנטרי קלאב ומרכז ספורט, בית ספר יסודי, גני ציבור ופארק של 15 דונם בלב השכונה.

באירוע ציין מנחה הערב, גדי סוקניק, כי פרויקט השוק הסיטונאי מזכיר את האירוע המכונן של הגרלת הבתים של אגודת אחוזת בית לפני 100 שנה, בבניית העיר העברית הראשונה - תל אביב. "עכשיו, אחרי 100 שנה", אמר, "נוצרה הזדמנות היסטורית סמלית ונדירה כשרכישת המתחם בוצעה בשנה בה חגגה העיר 100 שנים להיווסדה".

בהצגת הפרויקט לקהל ציין מנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות, שאף שבר בטעות חפץ מזכוכית מעל הבמה - אקט שמסמל מזל, כי "הבחירה שלנו לערוך את האירוע בהיכל התרבות מסמלת את האמונה שלנו בתל אביב. לקח לנו שניות אחדות להחליט שזה יהיה פרויקט הדגל של קבוצת גינדי השקעות. הרבה אדרנלין זרם במשך חודשים ארוכים וכשמצאנו את רבוע כחול נדל"ן כשותפה ידענו שיש לנו את כל המרכיבים להצלחה. הפרויקט יהווה סביבת המגורים המושקעת ביותר בתל אביב, זה יהיה רובע המגורים הראשון ואלי האחרון בעיר. הפרויקט יהווה צעד היסטורי חשוב לשינוי פניה של העיר".

אירוע המכירות לקבוצה של לקוחות מוזמנים החל אמש והוא ייערך במשך חמישה ימים שבסופם תיפתח מכירת הדירות לשאר הציבור. היזמים ישכרו את שטח התצוגה בהיכל התרבות למשך החודש הקרוב לצורך מכירת הדירות בפרויקט.

הערב במוסף הנדל"ן של "גלובס" - ראיון בלעדי עם היזמים והאדריכלים של פרויקט "גינדי ת"א"