נאנט נדל"ן השלימה הנפקת אג"ח בכ-76 מיליון שקל בפולין

התמורה תשמש לפירעון חלק מאשראי שהעמיד בנק פולני למימון לפרויקט וכן עבור פיתוח פרויקטים נוספים

חברת רוביג (Robyg SA), המרכזת את פעילות הנדל"ן של חברת נאנט נדל"ן בפולין, השלימה בסוף השבוע בהצלחה הנפקת איגרות חוב בהיקף של כ-76 מיליון שקל (כ-60 מיליון זלוטי). במסגרת ההנפקה נרשמו ביקושי יתר של כ-90 מיליון שקל, סכום הגבוה בכ-18% מהסכום שביקשה רוביג לגייס. התמורה על ההנפקה תשמש לפירעון חלק מאשראי שהעמיד בנק פולני למימון לפרויקט וכן עבור פיתוח פרויקטים נוספים.

חתמי ההנפקה יפעלו לרישום איגרות החוב למסחר בבורסה האלטרנטיבית של ורשה. יצוין,כי נאנט נדל"ן דיווחה השנה על כוונתה להנפיק גם את מניותיה של רוביג בבורסת ורשה, והיא עדיין פועלת לקידומו של תהליך זה בעיתוי שיתאים לחברה.

אגרות החוב שהנפיקה רוביג תישאנה ריבית שנתית קבועה של 8.9% שתשולם בכל רבעון. מועד הפירעון של קרן אגרות החוב הינו 3 שנים מיום הנפקתן, כאשר בפני החברה עומדת האפשרות לפירעון מוקדם של אגרות החוב. כנגד איגרות החוב העמידה רוביג שיעבוד של נכס מקרקעין בעיר גנדסק כאשר המשכנתא היא בגובה של 76 מיליון זלוטי.

אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט, מסר: "נאנט מוכרת כיום בפולין בקצב של כ-600 דירות בשנה, והיא נהנית ממיצוב איכותי בשוק ומתמהיל איכותי של פרויקטים באזורי הביקוש של פולין. הנפקת איגרות החוב וביקושי היתר שנרשמו לה, מלמדת על אמון המשקיעים בפולין בעסקי החברה, ובעיקר תסייע לנו להמשיך את פיתוח החברה ואת מגמת הצמיחה שלה בפולין".

נאנט נדל"ן, שאיגרות החוב שלה נסחרות בתל-אביב, נמצאת בשליטת החברות הציבוריות אולימפיה (כ-32.6%) ולוינשטיין (כ-21.5%). החברה מרכזת את פעילות הייזום למגורים של אולימפיה בפולין, בהונגריה, רומניה ובמדינות נוספות.