טלמפ, מפעילת תוכנת הניווט הסלולרית - מפטרת כ-20 עובדים

התוכנה של החברה פעילה היום אצל כל מפעילות הסלולר בארץ: סלקום, פרטנר, פלאפון ומירס ועובדת גם במדינות רבות מחוץ לישראל ■ לחברה כ-240 עובדים בישראל ובחו"ל

חברת טלמפ הישראלית, פיטרה היום כ-20 עובדים. טלמפ אחראית על תוכנת הניווט הסלולרית הפעילה היום אצל כל מפעילות הסלולר בארץ: סלקום, פרטנר, פלאפון ומירס, כאשר התוכנה שלה גם עובדת במדינות רבות מחוץ לישראל.

בטלמפ הממוקמת בהרצליה פיתוח ובעוד מספר סניפים באירופה ובארה"ב, קיימים 240 עובדים, כאשר הלקוחות העיקריים של החברה הן המפעילות הסלולריות בעולם ובישראל. בשנה האחרונה, החברה נאלצה להתמודד עם מתחרים חדשים: גוגל ונוקיה, שהחליטו לספק את תוכנות הניווט שלהן בחינם למשתמשים, כאלטרנטיבה לתוכנה בתשלום של טלמפ.

כתוצאה מזה, טלמפ החליטה כאסטרטגיה עם המפעילות, להציע את התוכנה שלה כעיסקה משולבת בתוך מחירי מכשירי הטלפון, כך שהלקוח שקונה היום טלפון, יקבל ברוב המקרים את התוכנה שלה ללא עלות נוספת מצידו. המחיר של התוכנה כמובן משוקלל כבר במחיר הטלפון. מהסיבה הזו, טלמפ לא נפגעה כמעט מהתחרות והיא הפכה בחודשים האחרונים לחברה רווחית.

טלמפ השיקה לפני מספר חודשים את גרסה 5 של תוכנת הניווט שלה בפלאפון. הגרסה החדשה כוללת הקראת שמות של רחובות, עדכוני מזג על מקום המוצא או היעד וגם אפשרות לשלם על חנייה באמצעות חברת פאנגו.

מנכ"ל טלמפ הוא אורן ניסים ומנהל הפעילות בטלמפ ישראל הוא אלון פודהרסט. בטלמפ סירבו להתייחס לדברים.