"עבודה ערבית" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית עם 20.2%

סרט התעודה על נחשון וקסמן, ששודר ע"י זכיינית ערוץ 2 קשת לפני הסדרה הקומית, רשם רייטינג של 18.9% ■ תוכניות הלקטים לחג לא רשמו רייטינג גבוה

החגים היהודיים גורמים לנחת גדולה בעבור "עבודה ערבית". הסדרה הקומית, חביבת המבקרים, מתחזקת בימים בלתי שגרתיים אלה ומובילה את הטבלה השבועית עם רייטינג של 20.2%. בזכיינית ערוץ 2 קשת מדווחים כי זה הפרק השני העונה מבחינת מספר הצופים - 530 אלף, ואף נרשמו שיאים עונתיים בקרב קהלים כמו צעירים בני 25-34 (20.7%) וגברים (15.3%). מעניין מה אמג'ד היה אומר על זה.

הפרק, שעסק במבצע "עופרת יצוקה", שודר בשיבוץ מעט מצמרר אחרי סרט התעודה על נחשון וקסמן, שהגיע למקום השני בטבלה עם רייטינג של 18.9%. שתי התוכניות הן של זכיינית ערוץ 2 קשת.

"חדשות השבת" של חברת חדשות ערוץ 2 מגיעות למקום השלישי בטבלה השבועית עם נתון זהה לזה של סרט התעודה ששודר מיד אחר-כך, והוא מקדים את הממוצע השבועי של חדשות ערוץ 2. "אולפן שישי" בהגשת יאיר לפיד הביאה רייטינג של 15.7%. חדשות השבת בערוץ 10 עם אשרת קוטלר בנגל רשמו רייטינג של 8%.

ימי החגים הם שעתם הקשה של עורכי התוכניות, שנגזר עליהם לשבת ולהדביק את מה שנהוג לכנות "המיטב", ולמעשה מדובר בלקטים. כך "צחוק מעבודה" של זכיינית ערוץ 2 רשת מגיעה בלקט לרייטינג של 16.4%, ו"מה אתם הייתם עושים" עם לקט משלה מצליחה לגרד רק 367 אלף צופים, וכך גם הלקט של "נראה אותך" שהסתפק ב-362 אלף צופים.

רשת, שמחזיקה בחצי נטול החגים של השבוע, מכניסה 4 נציגויות לרשימה, בהן גם "אדרנלין" של ענת גורן עם 15% רייטינג, ו"מי שואל אותך" שמדרדרת לרייטינג של 15.7% בתוכנית השנייה.

1
 1