סמסונג Monte - הרבה יישומים, מסך מגע חד ובינוני

למונטה יש באמת הרבה יכולות והוא מציע את רוב הדברים שתחפשו במכשיר סלולרי, אבל הוא מתאים למי שמחפש מכשיר מגע ללא מערכת הפעלה חכמה

חברת סמסונג לקחה על עצמה למטרה לשלוט בשוק מכשירי המגע, כאשר היא יורה מכשירים מכל הז'אנרים בתחום זה, החל מטלפונים חכמים ועד דגמים יחסית בסיסיים.

דגם Monte, או S5620, שייך לקטגוריית המגע לאנשים שלא רוצים מכשיר מתוחכם כמו אייפון המגיע עם תנאי אחריות גרועים והתחייבויות שונות.

* מגע: למכשיר יש אמנם מסך מגע בגודל 3 אינץ', אבל איכות המגע אינה גבוהה - השימוש במגע מרגיש טיפה איטי ולא ממש זורם.

סמסונג MONTE
 סמסונג MONTE

* ממשק: בסמסונג ציידו את המכשיר בממשק הטאץ' וויז המוכר שלהם בגרסה 2.0 פלוס. מדובר בממשק יחסית פשוט וקל לתפעול שעושה את העבודה. גולת הכותרת שלו היא עמוד בית המתחלק לשלושה מסכים ווידג'טים שתוכלו להציב על המסך. הווידג'טים הם בעצם מיני יישומים המבצעים מטלה אחת, למשל, אייקון המציג את מזג האוויר, אייקון המשמש כנגן מוזיקה או אייקון לפייסבוק המציג עדכונים. יש למכשיר עוד הרבה ווידג'טים המגיעים איתו. אולם למרות שהווידג'טים הם דבר מהנה, חסרה לסמסונג חנות אפליקציות בדומה לאנדרואיד או לאייפון, שתאפשר למשתמשים להרגיש חופשיים להרחיב את יכולות המכשיר.

* עיצוב: העיצוב נראה במבט ראשון מאוד נוצץ ומושך, מכיוון שהוא מגיע באריזה פלסטיקית בצבע שחור מבריק. הבעיה היא שכמו הרבה מכשירים אחרים שמשתמשים בסוג החומרים האלו, טביעות האצבעות יישארו על הטלפון מהרגע הראשון שתוציאו אותו מהקופסה.

* מצלמה: 3.2 מגה פיקסל, שדווקא הפתיעה אותנו לטובה באיכות שלה.

* יכולות נוספות: התקן GPS לניווט - בעיקר עם תוכנת הניווט בתשלום של המפעילה שלכם (תשכחו מ-Waze חינמי בדגם הזה). כמו כן, יש כאן למרבה הפלא התקן אינטרנט אלחוטי פנימי, שיחות וידיאו (לדברי אפל זה הדבר החם הבא), יכולת להשתיק את הצלצול באמצעות הפיכה של המכשיר וגם יישום לזיהוי שירים באמצעות הקלטה של מספר שניות מהן. מלבד זה, יש כאן גם קישור מהיר ליו טיוב לצפייה בקליפים.

* בשורה התחתונה: למונטה יש באמת הרבה יכולות והוא מציע את רוב הדברים שתחפשו במכשיר סלולרי, אבל הוא מתאים למי שמחפש מכשיר מגע ללא מערכת הפעלה חכמה.

* מחיר: באורנג' 2,450 שקל (או 68 שקל כפול 36 תשלומים), בסלקום 2,590 שקל (או 72 שקל כפול 36 תשלומים) ובפלאפון 2,155 שקל (או 60 שקל כפול 36 תשלומים).

* ציון: 8.