ישרוטל תשכור את מלון היוקרה Sea One בת"א ב-15.4 מ' ש'

הרשת, בניהולו של ליאור רביב, חתמה עם חברת אלקטרה נדל"ן, שבשליטת גרשון זלקינד, וחברת פרויקט אורנים, בבעלות מנחם אורן, על הסכם לשכירות מלון היוקרה

לאחר שהתברר באוגוסט שרחוב הירקון בתל אביב צפוי ליהנות מתנופת פיתוח מלונאית, מביעה גם רשת המלונות ישרוטל אמון במתחם המלונות התל אביבי. הרשת, בניהולו של ליאור רביב, חתמה עם חברת אלקטרה נדל"ן, שבשליטת גרשון זלקינד, וחברת פרויקט אורנים, בבעלות מנחם אורן, על הסכם לשכירות מלון היוקרה בפרויקט Sea One בתל אביב. זאת תמורת דמי שכירות בסך 15.4 מיליון שקל בשנה, או אחוזים ממחזור ההכנסות של המלון.

את המלון, שממוקם בין הרחובות הירקון והרברט סמואל ויכלול 230 חדרים, תשכור ישרוטל ל-16 שנה, עם שתי אופציית הארכה לתשע שנים נוספות, כך שבתקופת השכירות הכוללת יסתכמו דמי השכירות בכ-385 מיליון שקל, או אחוזים ממחזור ההכנסות של המלון - הגבוה מביניהם. ישרוטל, שבשליטת משפחת לואיס הבריטית, אף תנהל את המלון, שצפוי להיפתח במהלך 2012.

אלקטרה נדל"ן, בניהולו של שלמה שרף, ופרויקט אורנים החלו להקים את פרויקט Sea One ב-2007, כשלפי ההערכות, ההשקעה הכוללת נאמדת בכ-490 מיליון שקל. שתי החברות החלו במשא ומתן מול ישרוטל במאי האחרון. פרויקט Sea One אמור לכלול בסופו 24 אלף מ"ר על פני 23 קומות, כשחלקו מיועד למגורים וחלקו למלונאות, עם מסעדה גדולה בחזית הבניין.

מספרן הכולל של הדירות למגורים בפרויקט הוא 44, מתוכן נותרו חמש דירות לשיווק, כולל לופטים, מיני-פנטהאוזים ודירת שלושה חדרים. בזכות היתר בנייה שהוענק לאחרונה, יתווספו לבניין שש קומות שלא נכללו בתכנון המקורי.

כזכור, באמצע 2009 פורסם שהאוליגרך הרוסי-יהודי ואלרי קוגן רכש דירת פנטהאוז בשטח 1,100 מ"ר עם מבט לים בקומה ה-22 בפרויקט, תמורת 110 מיליון שקל.

מרחיבה נוכחות

כזכור, באוגוסט אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב ארבע תוכניות מלונאיות לבניית מלונות חדשים או הרחבת מלונות קיימים ברחוב הירקון. בין התוכניות שאושרו היתה התוכנית להפיכת בניין שגרירות טורקיה למלון בן 58 חדרים.

לישרוטל כבר יש היום נוכחות ברחוב הירקון, בו היא מפעילה את מלון הסוויטות ישרוטל טאוור, שהינו המלון היחיד של הרשת בתל אביב. את ישרוטל, שצפויה ב-2011 להשיק את המלון ה-13 במספר שלה במצפה רמון שבנגב, ליווה בעסקה משרד עורכי הדין יהודה רווה. את אלקטרה נדל"ן ואת פרויקט אורנים ייצגו בעסקה עוה"ד אבי ארד וורד גיטרמן ממשרד גולדפרב לוי.