זיסאפל: "הנהלת קומברס משחיתה אותה באופן עקבי"

הצצה ראשונה למגזין G - ראיון בלעדי עם זהר זיסאפל, רגע לפני ההכרעה על האקזיט של רדוור ■ תגובת קומברס: "דברי זיסאפל - האשמה חסרת אחריות ממי שמחשיב עצמו לבכיר בהיי-טק הישראלי; לא מודע ל'ירושת' המואשמים בפלילים ולמורכבות החשבונאית בארה"ב"

"כמו טבע ואמדוקס, גם קומברס הוכיחה לא רע שישראלים יכולים גם להקים חברה מאוד גדולה. אבל היא נכשלה במקום אחר לגמרי. הכישלון היה שם בבקדייטינג ובזה שההנהלה שלה ברחה. זה כמה שנים יש לקומברס הנהלה שהורסת אותה, שמשחיתה אותה באופן מאוד עקבי", אומר זהר זיאספל בראיון בלעדי למוסף G של סוף השבוע, רגע לפני ההכרעה על מכירת רדוור, שנמצאת בשליטתו ובשליטת אחיו יהודה.

"את יודעת כמה כל דירקטור של קומברס מרוויח לשנה? חצי מיליון דולר. אין שום חברה בעולם שדירקטורים מרוויחים בה ככה, וזה כבר נמשך ארבע שנים. אז למה להם למהר לגמור את התהליך? יש שם דירקטוריון מאוד ציני, ורק מפני שזו חברה טובה וגדולה לוקח להם הרבה זמן להרוס אותה".

בקומברס לא נשארו חייבים. בתגובה לדברי זיסאפל נמסר מהחברה: "זוהי האשמה חסרת אחריות בעיקר כשהיא מגיעה מאדם המחשיב עצמו לבכיר בהייטק הישראלי ומכהן כחבר בדירקטוריון של אמדוקס, שהינה מתחרה של קומברס. נראה שזהר זיסאפל אינו מודע להיקף ולעוצמת 'הירושה' שהשאירו למועצת המנהלים אותם אנשים בהנהלה הקודמת של קומברס, אשר הואשמו בפלילים. לו היה מכיר את הנושא, יש לקוות שהיה נמנע מהתבטאות מיותרת וחסרת בסיס זו. ייתכן שזהר זיסאפל אינו מבין את רמת המורכבות החשבונאית והסטנדרטים הנדרשים כיום עלידי הרשויות בארצות הברית, וראוי שילמד את הנושא".

בראיון המלא במוסף G: מה חושב זיסאפל על "נוקיה ישראלית", על המשכורות בסטארט-אפים ועל משרד החינוך

עוד במוסף השבוע:

הגיאולוג שתבע 4 מיליון שקל מלב לבייב על רווחי מחצבה שהובטחו לו בע"פ - וניצח

■ קצה חוט: למה עזב קובי מימון, מבעלי השליטה בישראמקו, את ישראל?

■ אברהם קוזניצקי משחזר איך הפך ממורה צנוע למיליונר נדל"ן