בשבוע הבא: סלקום תשיק בישראל את מחשב הלוח של סמסונג

ה-Galaxy Tab יושק בהשקה דו שלבית - החל מיום רביעי הבא, מכירה בלעדית באתר סלקום וביום ראשון שלאחריו ביתר ערוצי ההפצה ■ מחירים ימסרו בעת ההשקה

חברת סלקום תשיק בשבוע הבא מחשב הלוח (מיני טאבלט) של סמסונג - Galaxy Tab . מדובר באחת ההשקות הראשונות בעולם שמתבצעות למחשב הלוח הזה, הכולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל (גרסה 2.2).

הגלקסי טאב כולל מסך מגע בגודל 7 אינץ', בעל זיכרון פנימי של 16 או 32 ג'יגה, משקל של 380 גרם, מצלמה אחורית - 3 מגה פיקסל ומצלמה קדמית - 1.3 מגה פיקסל לשיחות וידיאו. למכשיר יש גם מודם סלולרי פנימי, חיבור Wifi והוא שוקל 380 גרם.

חברת סאני המשווקת את מוצרי סמסונג, הצליחה להקדים במקרה הזה, את אפל, שעדיין לא החלה למכור כאן באופן רשמי את ה-iPad שלה. מה שאולי יעזור לסמסונג להתבסס בצורה טובה יותר בשוק.

סלקום גלקסי
 סלקום גלקסי

"סלקום שהיתה הראשונה להשיק מכשירי אנדרואיד בישראל שמה לה יעד, להביא ללקוחות את המכשירים המדוברים והמבוקשים ביותר בעולם ובימים הקרובים נחל בשיווק המיני טאבלט", אומר עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום. "להערכתי מדובר בקטגוריה חדשה ואנו נוכל לראות בשנתיים הקרובות עשרות אלפי מכשירי טאבלט בישראל. השקת המיני טאבלט הינה חלק ממהלך ארוך טווח לחיזוק פעילות החברה בעולם התוכן על גווניו השונים, אני מאמין כי נתח השוק של מכשירי האנדרואיד יתפוס כ 30% מכלל המכשירים בישראל בתקופת זמן זו".

המכשיר יושק בהשקה דו שלבית - החל מיום רביעי הבא מכירה בלעדית באתר סלקום וביום ראשון שלאחריו ביתר ערוצי ההפצה. מחירים ימסרו בעת ההשקה.