סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה

הפרסומת לדיסקונט לא שודרה בשבועיים האחרונים, אך האהדה אליה גבוהה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי

הפרסומת של רשת האופנה פוקס, באמצעות זרמון-גולדמן ובכיכובם של בר רפאלי ונועם טור, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע - זאת למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 9.6% - נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ב-10%.

הפרסומת לבנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA ובכיכובם של מודי בר-און וישראל קטורזה, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע - למרות שלא שודרה במהלך השבועיים האחרונים.

הפרסומת מציגה את השחקנים מרים פוקס וישראל קטורזה מתווכחים בנוגע לכניסה לחניה. מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מציינת בהקשר זה כי צירופה של פוקס (גברת ג'יבוטרו), דמות אהובה מפרסומות העבר של חברת חשמל, מחזקת את התדמית שאליה שואף בנק דיסקונט בשנים האחרונות - של בנק סימפטי, נעים ומחויך. בצורה קלילה והומוריסטית, הפרסומת מנסה להעביר את המסר העיקרי של הבנק - הרצון להנעים ולהקל על חייהם של לקוחותיו באמצעים שונים, לדוגמה הענקת הטבות חניה.

שיעורי האהדה לפרסומת של דיסקונט גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.9%. עוצמת האהדה של הפרסומת היא 1.2, מה שמעיד על כך ששיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי ב-20%.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.9%.

הפרסומת לאקסלנס נשואה, באמצעות ענבר-מרחב-שקד, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה השקעה במדיה. היקף ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 242 (בהשוואה ל-243 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים ששודרו השבוע ניכרת ירידה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-27.7 מיליון דולר (לעומת כ-35.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

דירוג האהובות והזכורות ישראל קטורזה
 דירוג האהובות והזכורות ישראל קטורזה