בית ההשקעות מאור לוסקי בחר במשרד הפרסום כהן-נעמן CNA להובלת קמפיין מיתוג חדש. תקציב הפרסום עומד על 3 מיליון שקל בשנה.
בית ההשקעות מאור לוסקי יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש הנוגע לסל המוצרים הרחב שלו, הכולל בין היתר ניהול תיקים וקרנות נאמנות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.