שחקן חיזוק ליולי עופר: עמי סגיס מונה ליו"ר יולי חיפושי נפט

"המינוי הינו חלק מהערכות החברה לכניסה משמעותית לשוק חיפושי הנפט והגז. דירקטוריון החברה סמוך ובטוח כי עמי סגיס הינו האדם הנכון להוביל מהלך זה"

האלוף במיל' עמי סגיס, מי שהיה מנכ"ל שופרסל וגרנית הכרמל ושימש כיו"ר חברת סונול ואשר משמש כדירקטור בדירקטוריונים של מספר חברות נוספות, מונה ליו"ר יולי חיפושי נפט, הנמצאת בשליטת חברת פרימיום (פי.אי.אייץ) אחזקות אשר בבעלות יולי ורותי עופר ונמרוד רינות.

מהחברה נמסר כי "המינוי הינו חלק מהערכות החברה לכניסה משמעותית לשוק חיפושי הנפט והגז וכי דירקטוריון החברה סמוך ובטוח כי עמי סגיס הינו האדם הנכון להוביל מהלך זה".

בתגובה על המינוי מסר יולי עופר כי הוא שמח על אישור המינוי "לפני שוק האנרגיה וחיפושי הנפט עומדים אתגרים ומהלכים חשובים אשר ישנו בשנים הקרובות את משק האנרגיה הישראלי. כאשר הציע שותפי, נמרוד רינות, למנות את עמי סגיס כיו"ר יולי חיפושי נפט, נעניתי ברצון. אני מכיר ומוקיר את עמי סגיס שנים ורבות ומודע ליכולותיו, אין ספק כי עמי סגיס הוא האדם הנכון במקום הנכון".

עמי סגיס מסר בתגובה כי הוא שמח על קבלת התפקיד: "אין ספק שהתפקיד צופן בחובו אתגרים רבים. החברה נמצאת כרגע במו"מ שונים ותתאם את מהליכיה בהתאם להוראת הממונה ומשרד התשתיות. אני מאמין כי חברות בעלות יכולת, אשר כוונותיהן רציניות וארוכות טווח הן אלו שיובילו בשנים הקרובות את שוק חיפושי הנפט והגז בישראל".