גינדי ת"א - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-3 מיליון שקל

פרויקט שאפתני כמו גינדי ת"א, הכרוך בעלויות מימון לא פשוטות, דרש מהלך שיווקי רחב-היקף ■ למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן "פרויקט של פעם ב-100 שנה"

720 יחידות דיור עומדת לבנות גינדי השקעות בלב תל-אביב על השטח של השוק הסיטונאי. רובע חדש שיכלול מאות דירות, בית-ספר, קניון, מוזיאון, קאנטרי קלאב ושטחים ציבוריים.

פרויקט שאפתני שכזה עם עלויות מימון לא פשוטות דרש מהלך שיווקי רחב-היקף, כזה שגם מסעודה תצליח לראות ממקום מגוריה בשדרות.

למשימה גויסו שלמור-אבנון-עמיחי, שבחרו את הסלוגן: "פרויקט של פעם ב-100 שנה", וקנו אחוזים ניכרים ממלאי שילוט החוצות בעיר, אלפי אינטשים בעיתונות ומספר נדיב של שעות פרסום בטלוויזיה שכללו טיזרים רבים.

רבות נאמר לאחרונה על האסטרטגיה השיווקית פרסומית של גינדי תל-אביב. החברים שם טלטלו ובחשו את קטגוריית הנדל"ן ומיצבו עצמם כפורצי דרך בשיטות ובהיקף העבודה שלהם. לא רק שההשקעה הפרסומית בנדל"ן היתה נמוכה מאוד יחסית לשאר הקטגוריות במשק, גם חלק ניכר מהפרסום היה אפרורי ונעדר רגש. באה משפחת גינדי ובאומץ רב מנסה ליצור מציאות פרסומית חדשה.

רשת סופר-פארם מכוונת להורים לתינוקות, ומכוונת חזק. לאחר תערוכת בייבי לנד משיקה סופר-פארם את הבייבי סייל, עם שקית מוצרים בשווי 100 שקל מתנה - ומתברגת במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים.

HOT מעלה לאוויר את "חסמב"ה דור שלוש" עם שלל כוכבים. הקמפיין לתוכנית מככב בטלוויזיה ובשילוט החוצות ומתאפיין בקריאייטיב בולט, כפי שהם עושים בשנה האחרונה באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

בצ'מפיון מוטורס החליטו כנראה לנקות מדפים לקראת סוף שנה והעלו שוב פעם את מרתון 72 השעות באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. אז אם אתם בעניין של סיאט, סקודה, אאודי או פולקסווגן, תנו הצצה.

פלאפון, המובילה את הפרסום בגיזרת הסלולר מתחילת השנה, סוגרת את הטבלה עם קמפיין החושף כי לפי נתוני "מרקט ווטש" היא החברה הסלולרית המאפשרת את הגלישה המהירה בישראל.

המותגים המושקעים

1. גינדי תל-אביב - 3,104,750 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

2. סופר-פארם - 1,822,986 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. HOT - כ-1,618,674 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. צ'מפיון מוטורס - 1,393,437 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. פלאפון - 1,306,032 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

*הנתונים מתייחסים לתאריכים 1-7/10/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.