משחק קונספירציה חדש בערוץ 7: מי רצח את יצחק רבין?

אתר האינטרנט של הערוץ מבקש לשלוח אליו תיאוריות קונספירציה לגבי מי שבאמת אחראי לרצח ■ התיאוריות הנבחרות יפורסמו באתר ■ ערוץ 7: "יש אינספור שאלות פתוחות"

הלהיט החדש בערוץ 7: משחק הקונספירציות של רצח רבין. 15 שנים לאחר הירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, מעמיקים הסדקים בין הקבוצות השונות בחברה. בצעד שמפקפק לכאורה בזהות של האחראים האמיתיים הרצח, מבקש אתר האינטרנט של ערוץ 7 מקוראיו לשלוח את "תיאורית הקונספירציה שלהם" לאירוע.

"האם גם אתם חשים צורך לפרוס בפני כולם את התיאוריה שלכם לרצח רבין? התיאוריה האחת והיחידה שעונה לכל השאלות?", נכתב באתר. "האם אתם שייכים לקבוצה שחושבת כי כל מסמך מגלה סתירות ותתי-סתירות?", מוסיפים באתר - ומבקשים לשלוח אליהם את התיאוריות החלופיות.

גורמים במערכת ערוץ 7 אמרו לעיתון "מעריב" כי לא היה להם ספק שיעלו את הפרויקט, אולם הם התלבטו בנוגע לשמו. הניסוח שנקבע לבסוף הוא זה שמשאיר לקוראים להחליט מהי התשובה.

עוד הוסיפו בערוץ כי: "אם דליה רבין אמרה שהיא מעלה שאלות, אז גם לנו מותר לשאול".

התיאוריות הנבחרות יועלו לאתר לאחר עריכה קלה. "לאחר סיום חקירת האירוע נותרו אינספור שאלות פתוחות", אמר הכתב האחראי על הפרויקט שמעון כהן. "ועדת שמגר בעצמה קבעה כי לא ניתן לקבוע מי צעק 'סרק סרק'. יש לא מעט חורים בסיפור", הוסיף.

הפרויקט הפך במהרה לפופולרי מאוד באתר, ואנשים שולחים מדי יום תיאוריות רבות. "יש אפילו חוקרים ופרופסורים שאוספים את החומרים ששולחים לנו", הוסיפו בערוץ 7.