זרח: הסקר הסייסמי בקידוח "אורלי" יחל בנובמבר ב-330 א' ד'

הסקר יבוצע עבור שותפות חיפושי הנפט והגז כבר מנובמבר הקרוב, יימשך כחודשיים, ועוד תקופה מוערכת של כחודש בו ינותחו תוצאותיו

יום אחרי שעדכנה על פוטנציאל ההפקה בקידוח "אמונה1", וכחצי שנה לאחר שדיווחה על ההתקשרות לביצוע סקר סייסמי עם בעלת השליטה בה, שותפות גינקו בבעלות רמי קרמין ויאיר קרני, שותפות חיפושי הנפט והגז זרח מעדכנת היום (ב') את מועד תחילת הסקר ברישיון "אורלי".

השותפויות זרח וגינקו מחזיקות בחלקים שווים ברישיון, הנמצא במדבר יהודה, צפונית לערד. את הסקר יבצע המכון הגיאופיסי לישראל, במטרה לזהות ולמפות מבנה פוטנציאלי לקידוח בשטח הרישיון.

הסקר מתוכנן להתחיל בחודש נובמבר הקרוב ולהימשך כחודשיים, ועוד תקופה מוערכת של כחודש בו ינותחו תוצאותיו. עלותו המשוערת של הסקר הינה כ-330 אלף דולר והוא מתוכנן לאורך של כ-12 ק"מ באתר הקידוח.

נזכיר, כי אתמול דיווחה זרח על ממאי בדיקה שערכה בקידוח "אמונה1" עם ההתקן החדש שהורכב בראש הבאר, ומצאה כי בפתיחה מקסימלית של ההתקן הבאר מפיקה בקצב של כ-588 חביות נוזל ביממה - ביחס של 65% נפט ו-35% מים. בפתיחה האופטימלית מפיקה הבאר בקצב של כ-303 חביות נוזל ביממה ביחס של 75% נפט ו-25% מים.