את נתח ההכנסה העיקרי שלהן עדיין משיגות קבוצות הכדורגל בברזיל ממכירת שחקנים לחו"ל. אבל בשנתיים האחרונות מתחילות הקבוצות ליהנות משוק הטלוויזיה שמזרים יותר ויותר כספים, כשהסיבה העיקרית היא ההסכם במסגרת הן מקבלות אחוזים משידורי הפיי-פר-ויו בטלוויזיה.
בעונת 2009 הכניסו 18 הקבוצות בליגה הבכירה בברזיל סכום של 166 מיליון אירו מטלוויזיה, עלייה של 27% תוך שנה אחת. הנתח של הטלוויזיה מתוך מרכיב ההכנסה של המועדונים הסתכם ב-28%, לעומת 23% בעונה שלפני כן.
פלמנגו מובילה את רשימת ההכנסות מטלוויזיה עם 19 מיליון אירו בעונת 2009, עלייה של 59% בהשוואה לעונה שלפני כן. מאחר שהקבוצות הגדולות נהנות מנתח צפייה גדול יותר בשידורים, הפערים בין הקבוצות הגדולות לקטנות הוא עצום - הקבוצה שקיבלה את הסכום הנמוך ביותר מטלוויזיה באותה עונה היא פיגווירנסה - כ-373 אלף אירו בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.